Ryanair family plus

• Ryanair family plus

Bij boeken tickets ryanair kan je kiezen voor formule "family plus". Je mag dan oa 2 stuks handbagage meenemen. Is dit dan per persoon of voor het ganse gezin? Ik vraag me ook af of je een stoelverhoger voor in de huurauto mag nemen, kan dit als handbagage gezien worden?
  • Hallo,
    Wij vliegen binnenkort ook met ryanair en ik vraag me dat ook af van die stoelverhoger.. ik dacht het ook zo te doen.
    Voor de family plus: je betaalde 6 euro per persoon vermoed ik? Het is 6 euro per persoon per vlucht las ik. Dus dan elk 2 valiezen mag. Wij namen het niet..
  • Ik heb nog eens gekeken voor de family plus: 35 euro (promo nu) per persoon heen en terug. Ga je met 4 personen, dan betaal je dus 140 euro bij (kan je enkel als pakket nemen voor hele gezin).
    Geldt dus voor iedereen dan.
  • Voor 6 euro ga je geen extra koffer mee mogen nemen vrees ik, Ryanair kennende wink.gif
  • Ondertussen terug thuis van een deugddoende vakantie!

De stoelverhogers konden zonder probleem gratis afgegeven worden. Deze werden dan terug bezorgd via de bagageband.
    De family plus was dus toch per persoon 2 stuks handbagage (kleine tas + valiesje van 10 kg - wel afmetingen nakijken op site ryanair)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld