Luxeprobleem huwelijksreis (Europa)

• Luxeprobleem huwelijksreis (Europa)

In 2018 trouwen we maar door omstandigheden zullen we waarschijnlijk maar in het voorjaar van 2019 op huwelijksreis gaan. .Maar ik ben wel al aan het zoeken naar een bestemming...Maar ik twijfel...eerst hadden we een echte tropische bestemming in gedachten zoals,Malediven of Curacao maar dat is een heel eind vliegen en die eilanden zijn wel zeer mooi waarschijnlijk maar ook vrij duur...Omdat we ook maar max 10dagen weg kunnen denk ik toch van in Europa te blijven.Maar naar waar,..het mag best iets meer zijn want we hebben nog veel tijd om te sparen en het is tenslotte onze huwelijksreis...dacht aan SicilIë,Zakynthos,Toscane,Malta,Santorini,...Het liefste wil ik een mix van rust,kuieren in mooie dorpjes wat cultuur,lekker eten uiteraard.Shoot...
  • Totaal iets anders dan wat hij opsomt maar zalig met jullie 2 op.zoek naar het noorderlicht.
    Of een rondreis in Noorwegen.
    Wij starten in 2018 met de voorbereiding van onze reis naar Noorwegen en Finland.
    Als ik in de boeken kijk, ben ik volledig verliefd.
    Mss is het wat voor jullie, maar heb je het nog niet echt naar gekeken ?
  • wat je zelf al opnoemt lijkt me al volledig te kloppen...

Andere mogelijkheden: San Sebastian, Kreta (maar dan het zuiden, Agia Galini vond ik prachtig), MADEIRA! zeer mooi mooi mooi en lekker eten smile.gif

of een roadtrip door Frankrijk (bv met stop in Parijs voor de romantiek, langs kastelen en wijnstreken, het zuiden voor de zon... genieten in van die kleine bistros en wijnbars...)

als je er voor bent: Duitsland kan ook enorm mooi en romantisch zijn... vele mooie dorpen, kastelen, rivieren, natuur...
  • Corsica en Sardinië hebben stranden waar je je op de Malediven waant.
    Leuke stadjes en dorpen,veel cultuur, aangenaam klimaat en lekker eten.

En inderdaad Scandinavië.

Maar geen van deze plaatsen zijn goedkoop...
  • Scandinavië staat zeker op mijn wishlist ooit,maar voor onze huwelijksreis wil ik liever naar de warmte.Sardinië of Corsica zal ik zeker eens bekijken...
  • De amalfikust bij Napels! Adembenemend!!
  • Menorca of Ibiza. Beiden fantastisch mooi.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld