Comicsstation Antwerpen-centraal

• Comicsstation Antwerpen-centraal

Hallo,

Is er iemand naar deze indoor-pretpark geweest? Wat zijn de ervaringen?
    Is dat al iets voor een meisje van 6 jaar?

Bedankt!
  • Hallo,
    Ik overweeg ook te gaan met kindjes van 6, 9 en 12 jaar. Ben benieuwd naar ervaringen!
  • Wij zijn in de kerstvakantie geweest (met zoon van 6 en zoon van 9) en vonden het een dikke tegenvaller. Je kan je tijd en geld beter besteden aan een ander uitstapje vind ik.
  • Wat vond je er dan precies slecht aan? Niet iedereen heeft dezelfde verwachtingen of noden, dus is het misschien voor anderen wel leuk?

Groetjes, Lies
  • Ik las reviews op internet en er werd gezegd dat het niet zo groot was, nogal prijzig voor wat het was. En als er veel volk is, te klein.
  • Wij hebben onze tickets iets goedkoper kunnen aankopen via internet. Volg zeker online de acties!
    Onze zoon van 4 jaar vond het echt de max, heeft veel gelachen en twas heerlijk rustig dus hebben we elke activiteit 2x kunnen doen.
  • @Liesje:

- Klein
    - Toen wij er waren (kerstvakantie) te druk om nog leuk te zijn
    - Geen vestiaire waardoor je de hele tijd met je jas en de jassen van de kinderen loopt te zeulen (in de winter niet zo handig)
    - Alles werkt alleen als je een geactiveerd armbandje hebt, maar wij zijn drie keer terug naar de ingang moeten gaan vooraleer iedereen een bandje had dat werkte.
    - De attracties zijn allesbehalve spectaculair, je kan bijv. iets doen waarbij je met toverstokjes moet zwaaien maar dat werkt niet, en mijn kinderen hadden dat direct door
    - Enige leuke: de vliegende bollen (zijn eigenlijk gewoon botsautootjes) en de teletijdmachine
  • Hoi!
    Wij waren er gisteren en kindjes 6 en 9 vonden het heel tof, hoor.
    Wel krap, dus bij veel volk zal het een minder positieve belevenis zijn neem ik aan.

Bandjes werkten hier bij iedereen.
    Drukte viel mee 's ochtends, tegen de middag eigenlijk net iets te druk. Nooit langer dan 10 minuutjes hoeven aanschuiven wel.
    Activiteiten zijn allemaal vrij "technologisch", maar buiten de toverstokjes van de smurfen niets meegemaakt dat echt niet werkte. Kan me wel voorstellen dat dit van de periode afhangt, heb je in Technopolis ook he...

Hier vooral plezier beleefd aan huis van Urbanus en Teletijdmachine.
    En zeker 1,5u op de indoor speeltuin.
  • Vrienden van ons zijn geweest.
    Volgens hen de moeite niet .
    Maar iedereen zal dat anders aanvoelen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld