Belvilla

• Belvilla

Heeft iemand van jullie al eens iets gehuurd via belvilla en wat was de ervaring? Kloppen de foto's enz. Is een privé zwembad echt privé?
  • Nog niemand naar belvilla geweest?
  • Op onze lijst staan ooi 4 huisjes van belvilla dus ook benieuwd. Wij hebben enkel ervaring met reli.
  • Ja probleem is dat ik als ik de recencies lees ze niet denderend zijn, vaak dat foto's niet overeenkomen met realiteit, dat zaken die stuk zijn en al 5 keer in vorige referenties stonden nog steeds stuk zijn, ligging niet klopt enz enz, vandaar dat ik dacht ik wil is horen of hier iemand ervaring heeft?

Ik lees namelijk vaak bv dat de foto's in realiteit foto's zijn van de hoofdwoning waar de eigenaar zelf woont en dat de gehuurde woning dan bv zo in dat huis ergens zit maar een klein stukje ervan maar enz, en als ik zoiets huur wil natuurlijk wel ook zitten op de plaats die ze aanbieden, vandaar het twijfelgeval.
  • Via belvilla nog niet gehuurd. Wel al vaak via homeaway en air bnb. Ik hou altijd rekening met de reviews. Enkel als er op de 40 positieve een heel negatieve staat, dan trek ik me dat niet aan. Maar als er 6 feviews zeggen dat het niet proper is, ga er dan maar vanuit dat dat echt zo is...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld