Auto babygeschikt

• Auto babygeschikt

Binnenkort willen ik en mijn vrouw een weekendje weg met onze kleine Jan van 8 maanden. Nu zoeken wij alleen een 'baby proof' auto om te huren. Zelf wonnen wij in Rotterdam, ons weekendje weg staat gepland op 12 en 13 maart. Nu zoeken wij dus een geschikte auto om te huren. Een auto waarin onze Jan achterin de ruimte krijgt met zijn zitje.
    Hebben jullie ervaring met het huren van een auto? Of welke auto zouden jullie aanraden?
    Hoor graag jullie ervaringen voor een auto die babygeschikt is. Onze huidige Opel valt van ellende bijna uit elkaar, dat willen wij Jan dus niet aandoen. Vandaar de keuze om een auto te huren voor dit weekendje weg.
  • Wat een rare vraag. Elke auto is toch geschikt om een baby in te vervoeren (zolang hij voldoet aan de veiligheidsvoorschriften)?
  • Hoi Els,

Dat klopt zeker ja. Nadeel is alleen dat Jan heel weinig ruimte heeft in onze Smart. Wij willen ons kind graag iets meer ruimte geven achterin. Ons kinderzitje voor in de auto past er nu namelijk maar net af. Vandaar de vraag of iemand een ervaring heeft met een wat ruimere auto voor een kinderzitje. Zelf noem ik zo'n ruimere auto ook wel 'baby-proof'
  • Smart en opel die bijna uit elkaar valt 😄.
    Alles is beter dan dat .
    Wij hebben 2 grote wagens en plek genoeg voor de beentjes.
    Maar destijds in mijn clio ging dat ook redelijk
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld