oktober 2017

• oktober 2017

Hallo!
    Ik zie dat ik de eerste ben hier.
    Het is nog wat vroeg voor dit clubje maar ik heb net gisteren ontdekt dat ik zwanger ben en uitgerekend voor 3 oktober 2017!
    Wij zijn heel blij maar tegelijkertijd ook heel bang.
    Vorig jaar is het misgelopen met mijn zwangerschap, ik was bijna 13 weken toen we te weten kwamen dat het hartje gestopt was met kloppen en ik heb een curettage moeten ondergaan.
    Dat was natuurlijk een harde klap en ben er behoorlijk depri door geweest.
    Hopelijk deze keer loopt het wel goed af.
    Ik ben nu 5 weken ver en heb binnen 2 weken de eerste echo, spannend, maar eerlijk gezegd zal ik pas op het scherm durven kijken als ik hoor dat alles in orde is.
    Dus ondertussen met een bang hartje afwachten en positief denken.
    Ik ben benieuwd of er nog meer toekomstige mama's et een gelijkaardig verhaal hier komen.
    Veel liefs!
  • Hoi ik ben ook uitgerekend voor oktober.
    Als ik reken vanaf dag 1 van de laatste menstruatie zal het rond 12 oktober zijn maar ik had een late eisprong dus zam eerder richtinf de 16 oktpber gaan volgens mij.
    Ik had een 3 tal dagen voor mijn nod een licht positieve test en ondertussen zijn het knallers.
    Ik ga woensdag laten bloed afnmenen.
    Voor ons is het ons 3de kindje.
  • Hoi dames, ik ben ook nog pril zwanger en praat graag mee. Ben uitgerekend voor 8 oktober.
    Binnen 2 weken eerste echo, spannend!

Ik heb nog steeds dagelijks een last in de onderbuik die lijkt op het gevoel als m'n maandstonden doorkomen. Om de dag heb ik ook heel erg veel pijn, alsof mijn baarmoeder helemaal samentrekt, komt dan op in pijnperiodes die 5 à 10 min aanhouden een keer of 3 na mekaar met wat tijd tussen. M'n huisarts zei dat lichte pijn zoals de maandstonden normaal is de eerste weken, maar dat ze zelf ook geen verklaring had voor die pijnsteken. Beetje verontrustend. Tussendoor gaat alles heel goed en ben ik heel euforisch, maar als die enorme pijn weer bovenkomt telkens heel ongerust. We zullen zien zeker.
  • @starseed Auw op 13 weken zoiets moeten ontdekken bij de echo, dat moet echt verschrikkelijk geweest zijn! Ik snap je angst voor die pijn.

Ik heb in mijn jeugd vanalles meegemaakt waardoor ik denk ik opgegroeid ben tot een pessimist. Ik ben dus ook voorzichtig. Als ik mezelf betrap dat ik te euforisch ben en aan het fantaseren ben over de toekomst komt er soms een donkere wolk van ongerustheid over mij: met als boodschap pas op! niet te gelukkig zijn want dan komt de klop des te hard aan als alles misloopt.
    Ook niet zo gezond denk ik, maar zo lang de heel gelukkige en heel ongeruste momenten zicht in evenwicht afwisselen zit het wel goed denk ik smile.gif.
  • @elise ik ben een beetje zoals u smile.gif.
    Positieve test is een goede start maar de weg is nog lang en de wolk is nog ver weg .
    Het is door zaken die in het leven gebeurd zijn, dat ik zo geworden ben en ik zal altijd een ongerust iemand blijven die naast het positieve ook steeds het doem scenario eens in mijn hoofd steekt.

ivm die buikpijn.
    Wat ik voel, voelt anders dan mijn menstruatie pijn maar het voelt wel lastig af en toe.
    Zo brandend gevoel. Kan opkomen en na 5 minuten weer verdwijnen of zo steken in mijn lies.
    Ik herinner mij dat niet van vroeger bij mijn andere zwangerschappen maar dat is allemaal al effe geleden natuurlijk.
    Ik heb vooral last van misselijkheid en honger tussen 07u en 17 u .
    Daarna is het beter.
    Mijn borsten heb ook een piek moment. Zo vanaf 15 u en dan een uurtje of 2 en dan is het weer voorbij.
    Ik heb tot nu toe al iedere dag getest maar ze kunnen niet donkerder worden dan hoe ze nu zijn, dus eigenlijk mag ik daar mee stoppen smile.gif.
    Woensdag of donderdag laat ik bloed prikken en dan zien we wel.
  • Dag dames, ik had een groepje aangemaakt voor oktober, maar zie nu pas dat dit al bestaat. Vreemd dat het niet verschijnt waar het zou moeten, bij de andere "verwacht in..."-clubs.

Ik kom eigenlijk uit de septembergroep, maar blijk nu een week minder ver te zijn, dus daarom ben ik hier!

Ik zie wel dat het al een hele tijd geleden is dat hier nog iets werd gezegd, dus ik hoop dat deze groep nog wat actiever wordt en aangroeit?
  • Het groepje is uitgerekend oktoh6er 2017 smile.gif. Kheb een berichtje geschreven in het groepje . Dus wss staat het nu wat meer naar boven. Daar word wat meer gepraat smile.gif.
  • Aaah, er is nog een groepje, dat ga ik ook eens zoeken smile.gif.
  • Hoi!

Gezien in dit oktober groepje de meeste reacties al staan, post ik maar in deze smile.gif
    Ik heb op 9 februari positief getest. Ik heb een lange, nogal onregelmatige cyclus dus het was moeilijk in te schatten wanneer ik hoever was...
    Ik had gisteren een afspraakbij de Gyn omdat ik dacht +/- 8 weken ver te zijn.
    Het bleek toch nog priller te zijn. Er was een vruchtzakje met een vruchtje en een dooierzakje. Volgens de meting was het een vruchtje van 6 weken en 1 dag. Ben nu uitgerekend voor 23 oktober.
    Helaas nog geen kloppend hartje te zien en dat was wel een serieuze teleurstelling...
    De gyn zei dat het ivm mijn cyclus wel kan en dat ze pas om 7 weken een kloppend hartje moet zien ... maar ik maak me toch zowat ongerust.
    Ik had al een een miskraam op 9 weken... Gelukkig ook wel al een gezond kindje van nu 10 maanden.
  • Elise er is nog een ander oktober groepje. Eentje waar vaker in geschreven word.
    Ik zal er iets in posten dzn komt het terug bovenaan in de lijst smile.gif
  • hmm ik vind het niet: kan je de link niet even posten? smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld