Verwacht in okt 2016!

• @Senna87 Lees het net in een ander topic. Vreselijk cry.gif
  • @Senna87 oh zo zo erg !!! Hier zijn gewoon geen woorden voor. Hartverscheurend is dit. Veel sterkte!!!
  • @Senna87 wat vreselijk. Hopelijk kan je het wat plaatsen. 18 weken is niet niets! sad.gif
    Dikke knuffel
  • Vandaag bij gyn geweest. Alle onderzoeken waren best goed resultaat. Geen afwijkingen gevonden. Dus bet probleem lag echt bij de navelstreng. Ik heb het nog alle dagen moeilijk. Gisteren 1ste kindje in de familie geboren. Tussen nu ennmijn normaal uitgerekende datum nog 4 te gaan.
    Groen licht gekregen. Binnen een maand mogen we weer klussen.
  • @Senna87 had het op facebook ook al geschreven. Maar goed nieuws dat alles goed is, lichamelijk staat er dan niks in de weg. geestelijk is een hele lange weg, met veel ups en downs. zeker als het leven van andere gewoon door gaan.
    Hoe is het nu? gaan jullie er ook weer voor, of wachten nog even? ppff heftig hoor, denk nog heel vaak aan je...

Hier gister Jenna 1 jaar geworden, gaat zo hard niet normaal gewoon. we hebben het afgelopen zaterdag gevierd met een klein groepje, erg gezellig. en ze is flink verwend, heel wat leuke speelgoed gekregen waar ze wel even mee voort kan.
    Bezig zijn voor een tweede staat even op een laag pitje. ik heb een opleidings mogelijkheid gekregen en die ga ik eerst doen. Dus Jenna gaat vanaf morgen 3 dagen naar de opvang, een gastouder hier in de buurt. Ze heeft al een paar dagen wen dagen gehad en dat ging heel goed. Nu nog een plan hebben voor hoe verder te gaan met borstvoeding. dat wordt hier weer kolven.
    veders gaat het met Jenna goed. ze is vrolijk, soms kan ze heel kwaad worden als we haar zin niet krijgt of iets niet lukt. wel moeten we met haar naar de fysio omdat ze wat achter loopt (volgens het CB) en ze moet wat meer aan komen, ze zit nu onder de onderste lijntje en dat moet beter. Maar haar ontwikkeling maakt ze meer zorgen. ze kruipt nog niet, lopen of optrekken ook nog lang niet. zitten doet ze wel heel goed, kruipen probeerd ze wel, maar het komt er nog niet goed uit tot frustratie, en dat al weken lang. Dus daar gaan we even naar kijken, morgen heeft ze haar eerste afspraak, ben benieuwd wat die er van zegt.

• @Bianka Hoi, Hoe gaat het ondertussen met jullie?

En hoe is het met Jenna gelopen, is ze ondertussen mee met haar leeftijdgenootjes?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld