Verwacht in okt 2016!

• @Bianka Laat zeker iets weten als je zwanger bent van je tweede he wink.gif Ik ben ook net gestopt met mijn pil. We zien wel wat er komt.
  • @Riet ik laat zeker weten als er weer een tweede komt bigsmile.gif eerst maar gewoon zien wat er komt en dan weer actie ondernemen.
  • het begint precies bij verschillende weer te kriebelen hihi bigsmile.gif
  • @Senna87 Wauw jij bent opnieuw zwanger zie ik! Proficiat! smile.gif
  • @Senna87 Wauw jij bent opnieuw zwanger zie ik! Proficiat! smile.gifBabette9 @ 12/05/17 11:06

Ja inderdaad. Dit jaar nog een broertje of zusje erbij smile.gif.
    Ik moest 1 april ongesteld worden. (daar werd anders over beslist hahaha)
  • @Senna87 Amaai super zeg !!! Heel leuk !!! Geniet ervan
  • ik ben overtijd, en test is negatief, mmm lijf zal wel even in de war zijn... niet echt een goede timing omdat nu te doen haha
    over een paar dagen nog maar een testje wagen. ga er niet van uit hoor dat ik zwanger ben. we hebben niet echt op de juiste dagen gedaan, te druk geweest en op vakantie waren de dagen net voorbij, jammer! wink.gif
  • @Bianka En ??? Was het een positief resultaat ? Mijn zus heeft bij haar eerste zwangerschap eerst twee keer negatief getest. Pas in de achtste week van haar zwangerschap testte ze positief. Duimen maar ...

En ik kom ook met goed nieuws. Mijn test is positief. Zwanger van ons derde kindje. Ik kan het nog steeds niet geloven ...

Superblij !!!
  • Dank je wel !!!

Geen nood ... als het de eerste keer gelukt is, lukt het de tweede keer ook hoor!!! Ik blijf voor je duimen Bianka
  • @Riet wow wat lees ik nu! super gefeliciteerd! kan me voorstellen dat je het nog niet geloofd, dat zou ik ook hebben in het begin. ik ben helaas ongesteld geworden. Maar ik was niet super teleugesteld hoor, we hadden echt niet goed ons best gedaan, en ach we zitten er ook nog niet echt boven op of zo, we zien wel. Deze vruchtbare ronde hebben wel goed ons best gedaan en ook heb ik proseed gebruikt. is een glijmiddel dat gunstig is voor het zaad. ik heb soms en te zure slijm en daar kunnen ze niet tegen. en dit keer had ik het ook had ik het idee, dus die glijmiddel maar even gebruikt.
    Dus we zullen zien of het gewerkt heeft. ik ga op dag 12 na eitje al testen, net zoals ik bij Jenna ook gedaan heb. ik heb ook ov testen gebruikt, dus weet nu heel goed wanneer mijn eitje was. SPANNEND!

Heb jij veel last van kwaaltjes al? had je trouwens al een voorgevoel?
  • @LadyB wow als 36 weken zwanger! en hoe is het met je? ik was toen al bevallen toen ik zo ver was als jij nu, hoe bizar gewoon.
  • @Bianka Ja het loopt hier nu echt op zen einde smile.gif Nog 4weken en dan is onze mini er love.gif
    Voorlopig nog geen tekenen dat hij te vroeg zou komen en dat stelt me wel gerust tongue.gif
    Heb nog 100 kleine dingen die ik gedaan wil krijgen, dus mag hij mooi op 40weken komen happy.gif

Ik zie dat jullie voor een 2e gaan nu, spannend seg smile.gif
    Hopelijk moeten jullie niet te lang wachten deze keer.

• @LadyB ik ben blij voor jou dat alles toch nog goed komt. Ik kan mij niet voorstellen wat het is... Geniet nog maar even van je zwangerschap!!!
  • @Riet Thanks! bigsmile.gif
    Jij ook proficiat met je nieuwe zwangerschap.
  • @LadyB oohh spannend! bigsmile.gif ik ben benieuwd wanneer hij zich aandient. Voor de rest dus alles ok? ligt ook al met hoofdje naar beneden dan? Ga je thuis of in het ziekenhuis bevallen?
    Ik hoop de volgende keer thuis te bevallen, weet nu wel dat ik dat aan kan wink.gif
  • @Riet proficiat met je zwangerschap. Ik weet morgen hopelijk het geslacht van ons minitje
  • @Bianka Ja alles gaat hier zen gangetje. Weinig klachten, hoofd naar beneden sinds 34weken.
    Wel een ziekenhuisbevalling, kans ook dat het uiteindelijk toch nog keizersnee wordt (kan dat mijn bekken ook misvormd is zoals bij mijn moeder, waardoor de baby nooit volledig zal indalen). Maar dat zien we bij de arbeid, of het wel of niet vlot dusja afwachten maar smile.gif

@Senna87 En en? smile.gif
  • @Bianka Ja alles gaat hier zen gangetje. Weinig klachten, hoofd naar beneden sinds 34weken.
    Wel een ziekenhuisbevalling, kans ook dat het uiteindelijk toch nog keizersnee wordt (kan dat mijn bekken ook misvormd is zoals bij mijn moeder, waardoor de baby nooit volledig zal indalen). Maar dat zien we bij de arbeid, of het wel of niet vlot dusja afwachten maar smile.gif

@Senna87 En en? smile.gifLadyB @ 5/07/17 21:19

Het nieuws was niet goed. Baby was reeds overleden. Vandaag om 15u geboren met 18 weken 😭
  • @Senna87 Wat een vreselijk nieuws... Heb er geen woorden voor... Wat is er mis gegaan als ik vragen mag? Ik schrik hier zo van, met 18 weken...
    Ik wens je enorm veel sterkte meid. Zorg goed voor jezelf!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld