Verwacht in okt 2016!

• Onze zoon Morris is donderdag geboren! Een weekje vroeger dan verwacht... het is een ongelooflijk knap kereltje met een mooi koppie haar. We zijn dolverliefd. smile.gif
    Mijn water is gebroken om 00u30 en de rest kwam vanzelf wink.gif. 10 uurtjes later was hij er.
    Sinds gisteren zijn we terug thuis.
  • Oooh @Babette9 gefeliciteerd!!!! Leuke naam smile.gif
    Geniet er van! Ik vond het al zo stil van jou smile.gif
    En alles goed verlopen verder? De eerste echte oktober baby! Ben een heel klein beetje jaloers bigsmile.gif wink.gif
  • Gefeliciteerd @Babette9 met jullie kereltje!!! Geniet van het moederschap heart.gif
  • Ja alles goed verlopen. Morris drinkt en slaapt heel flink. Net checkup gehad bij de kinderarts en alles is dik in orde. Het is zalig om een gezinnetje te hebben. De onderbroken nachten neem ik er met plezier bij. Ben zo verliefd!
  • @Babette9 zo vertederend om te lezen love.gif fijn dat je zo geniet!! smile.gif
  • @Babette9 Wat een mooie naam !!! Een hele dikke proficiat !!!

Ons meisje is er ondertussen ook. Geboren op woensdag 12/10/2016 om 8.40 uur.
    Ze is 50 cm en weegt 3,270 kg.
    Ze heet Mariëtte en is supercute smile.gif
  • Proficiat! En wanneer was je uitgerekend? Mariette is ook heel mooi! Mijn oma heette zo 😊.
  • Gefeliciteerd @Riet !!!!!
  • @Dreamy Hey Dreamy, ik zag nu pas je vraag blush.gif Ik ben op 3 september op 36 weken bevallen van een dochtertje, Marie (46cm en 2kg390).
    Halfweg augustus werd ik opgenomen in het ziekenhuis met een bloeding. Ik was toen 33 weken ver. Omdat de bloeding nooit volledig stopte, mocht ik niet meer naar huis tot aan de geplande keizersnede op 6 september.
    Op vrijdagavond 2 september rond 23u30 had ik dan toch een ernstige bloeding waarbij mijn placenta aan het meekomen was. Toen besliste de gyn om onmiddellijk een spoedkeizersnede te doen. Het ging zo snel dat mijn man maar net op tijd in het verloskwartier was. Ik denk niet dat ik ooit al zo bang ben geweest maar gelukkig is alles goed verlopen. Doordat ze er snel bij waren, viel het bloedverlies heel goed mee en moest ik geen extra bloed bij krijgen.
    Ondanks dat Marie 4 weken te vroeg was, was alles in orde. Door de longrijping was er geen probleem met haar longen. Ze was enkel te laag in gewicht waardoor ze op neonatale moest blijven tot ze 2kg500 woog. Dat was wel even slikken: geen baby op de kamer en geen baby mee naar huis. Pas 2 weken na de bevalling mocht ze met ons mee naar huis.
  • Wat is het hier stil zeg!
  • Precies stil gevallen inderdaad. Iedereen van de baby aan het genieten. Intussen is onze Joy al bijna 6 weken oud. Vorige week woog hij 3520 gr. Vandaag al 4020 gram. Zo fier op mijn ventje.
  • dankje wel voor de felicitaties! bigsmile.gif intussen is Jenna thuis al een paar weken en doet we het heel goed. laatste keer gewogen en gemeten zat ze op, gewicht 3175 en lengte 49 cm. dus ze groeit mooi door bigsmile.gif en ook haar ontwikkeling gaat mooi. ze rolt zich al om, kan al een aardig poosje haar hoofdje optillen en brabbelt meer. ook probeert ze al te volgen maar dat kost nog te veel.
    met mama gaat het wat minder, veel moe van de nachten die kort zijn, daardoor snel aangebrand. en dan er bij, een paar dagen geleden kreeg ik een behoorlijke schok te verwerken.
    Want het blijkt dat ik weer opnieuw zwanger ben!
    zo doe je er jaren over, plus de behandelingen om een kleintje te krijgen. en nu deden we het voor het eerst weer na maanden van niks en meteen raak! ongelofelijk gewoon. ik dacht eerst nog van, zal wel nog van de zwangerschap zijn. maar dat kan niet meer omdat dit al met 3 weken uit je lichaam is en ik deed de test 8 weken na de bevalling. Dus ik ben opnieuw zwanger, hopelijk kan ik het aan....

• OMG @Bianka! Wat een schock idd! Maar een dikke proficiat! Het lot heeft beslist dat het zo moest zijn he. You can do this! smile.gif

Onze zoon intussen 1 maandje oud. Gewogen toen hij 3 weken was en hij woog al 3,800 kg. Wetende dat hij aan 2,9 gestart is... hij komt snel bij wink.gif. Geen idee hoe groot hij intussen is maar maatje 50 wordt een beetje te klein. Volgende week terug naar K&G.
  • Wow proficiat @Bianka !!

Hier gaat ook alles goed. Hij komt goed bij,donderdag zen eerste spuitje bij k&g.
    Al 8 weken borstvoeding,toch fier op mezelf al is het niet altijd simpel.
    Vannacht heeft hij voor de eerste keer een nachtje doorgeslapen. Zalig!!!
    Vermoeidheid zit er toch nog, zal eerst zon paar nachtjes moeten hebben denk ik voor ik volledig uitgeslapen ben. Plus je slaapt toch nog met 1 oog open hoor hihi.

• Heel lang hier niet komen kijken (wat iets te moeilijk).
    Maar wil alle dames hier toch een dikke proficiat wensen met jullie babies!

@Bianca wauw meid, opnieuw zwanger? Al die jaren proberen aan het inhalen? bigsmile.gif Dikke proficiat!
  • Ik passeerde hier toevallig en wat lees ik? Dikke proficiat @Bianka !!!!
  • Zijn jullie al terug ongesteld btw? Nog steeds niets hier.
  • @LadyB hey meis wat zie ik nu, super gefeliciteerd! bigsmile.gif hoe is je gevoel hier onder?
  • @Bianca Thx smile.gif Ik merk dat ik heel gematigd ben qua reactie. Niet overwegend positief maar ook niet overwegend negatief. Alsof de gevoelens een beetje op hold staan (beetje zelfbehoud denk ik). Naargelang de weken goed vorderen zal mijn lichaam zichzelf wel opnieuw toelaten om wel terug euforisch te worden smile.gif
    Hoever ben jij nu? Voor wanneer is je 2e kindje uitgerekend?
  • @LadyB ja dat is helemaal niet gek. dat komt vanzelf wel. zeker als je de weken voorbij de miskraam bent. Dan pas komt het besef wel. Maar dan nog er is niks mis mee om gewoon heel blij er mee te zijn. wat de uitkomst ook mogen zijn. verdrietig ben je er toch om als het fout gaat. Ik denk maar zo, elke dag is maar mooi mee genomen. de eerste weken vond ik altijd wel heel speciaal omdat het dan echt groeit tot een mensje. daarna groeit het alleen maar groter en dikker wink.gif smile.gif

Het is voor mij nog een gokje hoever ik ben. maar ik denk zo rond 5 a 6 weken. Dus zou rond 9 juli zijn. bij de echo zal ik ongeveer de datum wel krijgen bij een meting.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld