Verwacht in okt 2016!

• @Bianka proficiat !!! Geniet ervan smile.gif

Ons meisje is ondertussen goed gaan liggen, toch gedraaid op 35 weken.
    En nu ...wachten smile.gif
  • @Riet dat is goed nieuws! smile.gif
    Nog een vroege ziel op zondagochtend wink.gif
  • @Dreamy Ik ben elke nacht wakker tussen half vijf en zes uur.
    Heel erg vervelend want kort daarna wordt ons zoontje wakker...en moet ik er wel uit.
    Net een middagdutje achter de rug en nu een zeurende pijn in mijn buik en onderrug.
    Het mag gaan komen, het heeft lang genoeg geduurd! Ze mag eruit van mij !!!
  • Op 26 sept zijn we waren zwangerschap van net geen 35 weken ouders geworden van ons zoontje Joy
    45cm en 2460 gram. Wel overgeplaatst naar Leuven maar alles gaat goed nu.
  • Proficiat @senna87 ! Blij te horen dat alles goed gaat!

Hier een sterrenkijkertje van nu +- 2900 gram. Hopelijk legt hij zich nog wat beter
  • Proficiat @Senna87 !!! Geniet ervan !!!
  • @Sneezy Hoe gaat het eigenlijk nog met jou? Ben je intussen al bevallen? smile.gif
  • @Senna87 dikke proficiat met jullie kereltje!!!!
  • @Bianka superdikke proficiat met je meisje!!! 5 september is een hele mooie dag, mijn zoontje werd dan 2 wink.gif geniet ervan!!!
  • Allez, hier wordt het dus officieel een oktober kindje smile.gif nu nog de vraag wanneer juist tongue.gif
  • @Dreamy Nog maar een week voor jou! Is het al ingedaald ?
    Spannend toch allemaal he !!!
  • @Riet Inderdaad heel spannend smile.gif
    Baby zit met hoofdje goed in bekken en dat ging niet meer veranderen volgens de gyn maar over het indalen heeft ze niks gezegd. Het was ook niet mijn eigen gyn en ging allemaal nogal rap-rap. Ik hoor van veel mensen wel dat mijn buik 'zakt' wink.gif
    Het mag van mij liever vandaag dan morgen gebeuren hoor!

Hoe gaat het nog met jou? smile.gif
  • Ze zit nog hoog. Voorlopig geen teken dat ze er uit komt wink.gif
    Volgende week op 12 oktober moet ik binnen voor een geplande keizersnede.
    Ik wil dat de weeen spontaan op gang komen en ik toch nog normaal kan bevallen.
    We zullen zien.
  • Hier ook alles ok. Hij ligt goed maar is nog niet ingedaald. 3 cm ontsluiting wel. Hij mag ook komen van mij! 😊
  • Straks blijf ik hier nog als laatste over !?! Ik kan voor de verandering weer niet slapen. Mijn zoontje geeft een kleine kreet en ik ben wakker.
  • @Riet Nee hoor! wink.gif
    Vervelend he als je zo midden in de nacht wakker bent en blijft... En hoe komt het dat je volgende week sowieso een ks krijgt? Ik ben even kwijt en vind het niet meteen terug in een van de vorige posts smile.gif

Bij mij is slapen nu terug wat beter vreemd genoeg. De pijn in mijn onderrug en bekken is ietsje beter. Word wel nog om 't uur wakker maar kan altijd weer wat verder slapen smile.gif als nu ook die vervelende verkoudheid nog eens voorbij is kan ik misschien toch uitgerust aan de bevalling beginnen goofy.gif
  • Nog geen nieuwe boelekes hier?!
  • @Jamima hier toch nog niet wink.gif

Hoe gaat het met jou? Lukt het nu om de andere kids op school te krijgen enzo, want was toch een probleem bij je in de straat ofzo he?
    En verder met je kleine mannetje? smile.gif oooh wat verlang ik er zo naar om ons ventje ook te mogen vasthouden love.gif
  • @Jamima ons meisje zit nog heel erg hoog. Gisteren aan de monitor verliep alles zoals het hoort. Mooie hartslag en de baby beweegt goed. Bloeddruk van mij ook in orde 11/6. Volgende week woensdag om 7 uur sta ik als eerste op de planning: keizersnede... . Het voelt wel veel relaxer aan omdat ik nu precies weet wanneer ik een kindje krijg. Het enige grote nadeel is dat een keizersnede heel erg veel pijn doet achteraf. Ik ga mijn andere kindje de eerste weken niet kunnen optillen, hij kan niet op mijn schoot zitten als hij naar zijn zusje komt kijken. En die dingen storen mij enorm.

Ik hoop dat het goed meevalt zo voor de vierde keer mama!!! 4 kindjes ... is echt wel veel smile.gif geniet er maar van !!!
  • @Riet dat komt heus wel in orde. Ik heb 2 weekjes pijn gehad van de ks en daarna kon ik alweer normaal wandelen. Op de schoot word idd moeilijk maar ik nam men kids mee bij me op bed om zo naar hun broertje te kunnen kijken en aaien en zoentjes te laten geven.
    Tillen is moeilijker natuurlijk. Dat snappen die kleintjes ook niet maar spijtig genoeg kan t niet anders natuurlijk.

Ik ben hier creatief mee omgesprongen lol. Ik plaatste een stoel bij de verzorgingstafel. Zo kon ik nog pampers doen van hem, een stoel bij zijn eetstoeltje, dan kroop hij er zelf in. Een stoel aan zen bed hahaha....t heeft toch goed geholpen en zo kon ik hem ook nog verzorgen.

Ondertussen begint de routine al wat te komen hier. K moet wel zeggen dat Maximilian veel bij me in bed slaapt snachts. Zo kan ik iets meer slaap krijgen en kom ik de dag door lol.
    Ik ben wel een ganse dag bezig....de tijd vliegt enorm!

@Dreamy ja idd D werken zijn hier nog niet gedaan. Ti's wat geweest. Maar nu zijn ze al verderop in de straat en kan ik met de wagen weer op en af de oprit. Wat een zaligheid goofy.gif

Ik wacht ongeduldig op jullie babynieuws! baby2.gif baby.gif

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld