Verwacht in okt 2016!

• Vandaag op controle geweest. Ben in totaal maar 6kg aangekomen deze zwangerschap. Ongelofelijk. Deze keer zal het een fijntjes worden hihi. Ons mannetje weegt nu 2800gram. Dus als ik het nog twee weken volhou zal hij rond de 3200-3500gram wegen.

Alles was nog dicht down under. Voor de rest nog een wisser genomen en bloed. Binnen twee weekjes nog op de laatste controle en drie dagen erna is het eindelijk zover en mag ik binnen voor de geboorte van ons prinsje. Ik kijk er zo naar uit hem in men armen te houden,

• @Babette9 Gaat het weer wat beter met je? hug.gif

@Bianka En hoe gaat het met jou? Lang geleden dat ik je hier nog gezien heb. Hopelijk stellen jullie het goed!

@Jamima wauw maar 6kg, jaloooeers!! tongue.gif hier intussen 16, maar wel heeeel veel vocht, tot aan mijn knieen. Kan alleen nog teenslippers aan...
  • Hallo allemaal,

Ik kon de hittegolf niet verdragen, niets ging nog. Ben blij dat het nu terug wat frisser is.
    Morgen een echo op 33 weken. Hopelijk is ze goed gedraaid wink.gif positief blijven denken. Ik herinner mij ook nog die info avonden waar we heen gingen bij ons eerste kindje. Dan ging het over keizersnede en ik dacht bij mijzelf, daar moet ik niet naar luisteren want dat is toch niet voor mij ... maar jawel hoor. Spoedkeizersnede gehad toen. Ik was er ook van overtuigd dat ons zoontje op 38 of 39 weken ging komen, niks was minder waar. Ik ben over mijn 40 weken geweest en ze hebben mij moeten inleiden. Het is bij iedereen en elk kindje anders denk ik. Gewoon afwachten.
    Wel best spannend naar het einde toe. En ondanks de dikke voeten en ongemakken toch echt wel genieten, want het is echt een wonder in je buik.
  • @Dreamy Ja hoor het gaat al wat beter... dat vrijdaggevoel zal er wel mee te maken hebben wink.gif. De maandagen komen gewoon tegenwoordig veel harder aan... zeker als ik de avond ervoor een slechte nacht gehad heb. Kans dat ik hierover 3 dagen weeral mijn beklag kom doen is groot dus tongue.gif.

Die hittegolven hoeven voor mij ook niet meer. Mijn voeten waren toen ook wel gezwollen maar dat is terug afgenomen toen het terug frisser werd. Mijn ringen doe ik jammer genoeg niet meer aan. Mijn vingers zijn toch net iets te gezwollen daarvoor. Je ziet het niet echt maar voelt het wel wink.gif.

Volgende week geven ze wel weer 25 graden en meer maar ik hoop dus dat ze iets te optimistisch zijn en dat het niet zo'n vaart zal gaan wink.gif.

Ik moet nog 1,5 weekjes wachten tot volgende echo (36 weken). Momenteel ben ik bijna 10 kg aangekomen. Ik denk dat ik zal eindigen op 13 kg als ik aan dit tempo verder ga en op tijd beval. Kan ook nog meer worden natuurlijk wink.gif. Baby woog twee weken 1kg1750. Dat zal nu rond de 2kg zijn vermoed ik... dus daar moet zeker nog 1,5 kg baby bij en dan nog wat eigen volume dus ik denk dat 13kg zeker niet overdreven is. Maar soit, het is maar een nummer. We zien nadien wel hoe snel het er terug af gaat zeker bigsmile.gif.

Ik ben ook wel jaloers op jouw 6 kg @Jamima ! tongue.gif Maar inderdaad we mogen ons naar niet aan spiegelen want ik denk dat er maar heel weinig zijn die slechts zoveel aankomen wink.gif. Ik denk dat jij het ziekenhuis zal buitenkomen en al terug op gewicht zal zijn smile.gif.

Veel succes met de laatste voorbereidingen iedereen wink.gif. We're almost there!
  • Ik verschiet er zelf ook van hoor, als ik zie hoeveel ik aankwam met men vorige zwangerschappen. Echt bizar gewoon, maar vind het idd zeker niet erg.
    Ik hoop ook dat t iets of wat nog meevalt de temperaturen volgende week. Weer zo liggen puffen snachts....nee dank je

Fijn weekend dames!
  • Even laten weten dat wij 04 september trotse ouders geworden zijn van maximilian
    Mama en baby stellen het goed hihi.

Zat ii net op een trouwfeest. Komen de weeen door.
    Ik moet wel zeggen dat ik in stijl ben gearriveerd in het ziekenhuis lol
  • proficiat!!! bigsmile.gif en zo netjes arriveren aan het ziekenhuis, dat zullen er niet veel jou nadoen.
    Hoeveel weken was je zwanger?
  • Ooh gefeliciteerd!!! Dan toch doorgezet...
    Geniet er van!
  • 38 weken is best mooi smile.gif Nogmaals proficiat!!!
  • Dikke proficiat @Jamima ! Geniet ervan! 38 weken is inderdaad mooi! Wat is zijn grootte en gewicht?
    Nog een geluk dat je water niet gebroken is op de dansvloer wink.gif.

Hoe houdt iedereen het anders vol? Ik mag over een weekje nog eens naar de gynaecoloog. Ben weer reuzebenieuwd! Daarna mag ik na 2 weken terug komen, en daarna na 1 weekje, en daarna is het bijna zover wink.gif.
  • Ik mag volgende week nog eens naar de gyn op 36,5 week en daarna nog eens op bijna 39 en dan op 40 weken als ik nog niet bevallen ben. Maar ik hoop dat het niet te lang meer duurt. Ik heb het stilaan een beetje gehad... Alles begint pijn te doen, slapen zit er ook niet veel meer in.

Mijn koffer staat klaar smile.gif
  • @Babette9 2970gram en 49,5cm. Mijn mini hunk love.gif

Hopelijk kunnen jullie wat afkoeling vinden in deze hitte. Hier in het ziekenhuis is het echt niet uit te houden van de warmte. Verschrikkelijk
  • hallo ik kom nog is even binnen wippe om te zien hoe het met de dames is. zie dat er al een paar bevallen zijn proficiat
  • @debdav ik denk enkel Jamima hoor wink.gif. Ik zie dat jij ook intussen bijna 25 weken bent. De tijd vliegt!

@Jamima Temperatuur valt goed mee in de schaduw vind ik! Zolang het niet meer wordt is het goed smile.gif.

@Dreamy Ja het mag idd komen maar nu ik zo ver ben heb ik zoiets van... er kunnen nog wel een paar weken bij, dat is goed voor ons kleintje wink.gif. Ideaal zou zijn mocht ik op 39 weken ofzo bevallen. Wil echt niet over tijd gaan maar ah, een mens heeft dat niet in de hand wink.gif. Mijn koffer staat nog niet klaar trouwens tongue.gif. Ik heb alles wat erin moet nog teveel nodig, ik denk dat ik gewoon een duidelijk lijstje zal opmaken en klaarleggen voor als het zover is wink.gif.

• Ik had ook dat probleem dat ik nog teveel van de kleren nodig heb. Ik heb me dan nog 2 goedkope borstvoedingstopjes en borstvoedingstshirts in de h&m gehaald en mijn comfi zwangerschaps pyjamabroek die zit er ook al in. Wou die eerst ook tot het laatste thuis kunnen aandoen maar wat als je dan plots moet bevallen en alles is nog in de was? tongue.gif
    Verder heb ik voor mezelf nog een huispak mee dat voor de zwangerschap wel ruim zat maar nu kan ik er al even niet meer in dus geen idee of ik er na de bevalling zal inkunnen. Ik heb dan toch al kleren voor de eerste dag, desnoods moet mijn vriend snel mijn slaapkleedjes die ik nu draag wassen en drogen en die dan meebrengen.
    Ik vind wel dat er nog veel bij komt kijken, ik heb echt een volle koffer mee tongue.gif maar ben misschien wel wat extreem want ik heb voor tijdens de arbeid ook druivensuiker mee en zelfs een reserve tshirt voor de papa en deo bigsmile.gif
    En in mijn koffer zit ook een stijltang bigsmile.gif blush.gif
  • Proficiat jamina
    4 sep is een goeie datum. Leef ik ook al 29 jaar mee.
    Ik Ben precies 1 van de enige die het allemaal te snel vind gaan.
    Ben precies zelf nog niet klaar voor een baby, hoop dat dat verandert tegen de tijd hij geboren is
  • @Senna87 Dat zal wel komen binnen een paar weken wink.gif

Ik heb dat gevoel nu heel erg omdat ik weet dat alles klaar is voor de komst van onze spruit. Morgen mogen we de doopsuiker ophalen en dan is echt alles klaar. Het is natuurlijk beter dat hij nog eventjes blijft zitten maar ik heb het toch echt gehad. Denk dat de komende weken nog lang gaan duren smile.gif en nu wordt het weer zo warm volgende week, pfffft!!

@Jamima Hoe gaat het met jullie? Nu ongeveer naar huis zeker? Geniet er met volle teugen van! smile.gif
  • @Senna87 dat komt zeker goed vanaf het zover is hoor. Intussen kan je nu nog genieten van de rust.

@Dreamy we zijn sinds gisterenavond thuis, eerste keer in zen eigen bedje. Heel goed gegaan. Ks geneest goed maar verdekke blijft toch pijnlijk hoor. Loop hier rond zoals een heks lol. Kromme rug, stapje per stapje. Maar het zal al beter gaan zodra de nietjes eruit mogen. Woensdag komt de vroedvrouw ze verwijderen.
  • Ik hoop idd dat het vanzelf komt.
    Meneer heeft sinds gisteren de weg aan mijn ribben gevonden
    Heb helaas veel pijn de laatste drie dagen
    Last van men bekken
    Menstruatieachtige krampjes

Denk dat ik teveel doe, ondanks de last van mijn bekken doe ik dagelijks nog lange wandelingen denk dat ik ze moet gaan inkorten voor ik helemaal gekluisterd Ben aan zetel en bed
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld