Verwacht in okt 2016!

• Hehe bedankt dames smile.gif
    @Babette9 Helaas staat mijn gyn er wel om gekend je niet zo vlug thuis te zetten, zelfs niet als je erom vraagt en ik ben ook niet het type die daar zelf om durft te vragen blush.gif tongue.gif zal wel zien morgen.

Het hoort er allemaal bij zeker en we moeten maar onthouden waarvoor we 't doen he.
  • Vandaag een babyshower gekregen van men vriendinnen. Echt wel aangenaam verrast, was een leuke dag.

Het was een totale verrassing voor me, ze hebben dan een gipsafdruk van men buik gedaan, ge Belly paint, alles blauw (drank,koekjes,snoepjes,taart) allerlei leuke cadeautjes. Heb echt een super dagje achter de rug.

Morgen eens werk maken van men babypark wat aan te kleden love.gif
  • @Jamima Leuk!!! Lief van je vriendinnen! smile.gif

Hoe zit het bij jullie met de kilootjes? Komen in sneltempo hier!
    Voel me na enkele rustigere dagen wel terug een pak beter smile.gif

Volgens de gyn had ik tijdens de echo al eens een wee, weet iemand of dit normaal is? Hij heeft er verder niets op gezegd maar vind dat precies toch vroeg?
  • Hoi iedereen,
    Ik wil mij graag bij het oktober clubje aansluiten. Uitgerekend voor 25oktober.
    De tijd gaat zo snel en er valt zoveel te regelen..

@Dreamy
    Misschien Braxton-Hicks contracties? Voorweeën. Ik heb er ook last van, ik dacht dat het enkel harde buiken waren.. Blijkbaar kan het geen kwaad, mijn gynaecoloog moest mij ook gerust stellen 😊.
  • @Ange89 Welkom en proficiat met je zwangerschap! Is het je eerste kindje? smile.gif

Het rare is dat ik nog maar 1 keer een harde buik gehad heb en dat is al weken geleden. Wel soms een gespannen buik maar niet echt zoals een harde buik dat hij eventjes heel hard wordt en daarna snel terug wegtrekt. Als ik zo'n gespannen gevoel heb is dat vaak voor langere tijd, ganse avond ofzo...
  • @Dreamy heb je al kindjes? Ik weet wel met meerdere kindjes je al wat vroeger weeen kan ervaren.

Ik zie men kindjes heel graag maar vandaag hebben ze werkelijk allemaal een rotdag! horror.gif
  • @Dreamy
    Eerste kindje smile.gif best wel spannend..
    Mmm, als de gynaecoloog het er bij laat zal het niks zijn. Moet vervelend zijn om heel de tijd een gespannen gevoel te hebben. Misschien nog meer rusten?
  • Ja heb de laatste dagen wel meer kunnen rusten dan de voorbije weken, denk dat ik me toen wat geforceerd heb. Maar krijg veel hulp nu smile.gif En na vandaag lekker lang weekend dus mooie vooruitzichten. Ga waarschijnlijk ook iets vroeger stoppen met werken dan eerst gepland. Heb dan wel twee weekjes minder achteraf. Maar als ik tot 38w blijf werken en misschien enkele dagen later al moet bevallen kan ik ook niet "uitgerust" aan de bevalling beginnen.

Moeten jullie nog werken? smile.gif

Hoe gaat het voor de rest met iedereen?? Het is hier stilletjes, iedereen aan 't genieten van de zon? wink.gif

Ik heb zo'n zin om babykleertjes te kopen, ben hopeloos aan 't wachten tot de wintercollectie eindelijk in de winkels komt tongue.gif
  • En dames....kunnen jullie zich wat verwarmen? tongue.gif
    Ik blijf bewust binnen tussen 12 en 16u, voor de rest zoek ik de schaduw op en veel drinken natuurlijk.

Heb zin om te gaan plonsen maar niet om in deze hitte op een grasveld te gaan liggen. Dus dan maar een koel bad lol.

Ons park staat nu eindelijk, nu ga ik een deze dagen beginnen met de kledingkast te vullen. Kleding genoeg natuurlijk met al men mannen, maar heb alweer veel nieuw gekocht en gekregen ook. Als dit gedaan is ga ik opzoek naar een mooi bedje. Zal iets voor augustus worden denk ik.

Ben aan het aftellen naar men volgende afspraak, al zal ik dan geen echo krijgen spijtig genoeg omdat het enkel een afspraak bij de vroedvrouw is. Dus wel aan de Monitor maar geen echo.

• Joepie nog een weekje en de kaap van 30 weken is ook bereikt dan tongue.gif dan kan het aftellen echt beginnen.
    Ik denk dat ik een uitzondering ben, maar ik vond dat die eerste 20 weken precies veel vlugger gingen dan de laatste tongue.gif
  • Je hebt helemaal gelijk @Dreamy. Hier is het nog gegaan tot 30 weken maar nuuuuuuu........dagen lijken wel weken lol
  • @dreamy hier vliegen de kilo's er ook bij! Momenteel 1 kg per week zeg. Pfff. Ik ben wel in verlof en heb al paar bbq's gehad maar ik let echt op dat ik me niet overeet en ik beweeg ook veel meer dan als ik aan het werk ben. Beerje frustrerend dus wel. Zeker als meeste mensen zeggen dat je in het laatste trimester meest aankomt. Dat belooft πŸ™ˆ. Mss moet ik mezelf maar wijsmaken dat het vocht is door het warme weer en dat dat nog terug wegtrekt wink.gif. Al heb ik eigenlijk geen gezwollen enkels πŸ™ˆ.

Deze week ook terug naar gyn geweest. Baby doet het goed. 28 weken en 1,250 kg. Nog steeds enkele harde buiken per dag maar kan blijkbaar geen kwaad.
  • Inderdaad @Babette9 volgens de vv nu een halve kilo per week gemiddeld dus dat is nog minstens zeker 5-6 kg dat er bij komt... tongue.gif achja, we weten ook waarvoor he! love.gif Ik zit nu op iets meer dan 9 kg. De hoop om het op 12 kg te houden heb ik dus al gelaten wink.gif

Kaartje en suiker zijn eindelijk beslist geraakt. Kunnen we dat ook weer loslaten.

En ondertussen alweer aftellen naar volgende gyn bezoekje binnen 3 weekjes... smile.gif
  • Kleine prins vandaag nog eens goedgekeurd door de gynecologe
    Ruim een kg zwaar en 35 cm groot. Heerlijk actief in de buik.
    22 aug nieuwe babydate. Nu eerst suikertest doen
  • Hoi iedereen. Deze nacht wakker geworden met erge pijn in mn bovenbuik. Pijn is er intussen nog altijd even erg. Mn vroedvrouw zegt dat ik me geen zorgen moet maken zolang ik geen hoofdpijn of duizeligheid heb maar fijn is ander he. Nog mensen die dit hebben? De pijn zit midden in mijn buik tussen mijn navel en mijn borsten. Ik kan zelfs niet normaal ademen zonder pijn. Hoop dat het vanzelf over gaat πŸ˜•
  • Algemeen

Aan rust geen gebrek. ik werk als psychiatrisch verpleegkundige met alcoholverslaving en persoonlijkheidsstoornissen dus ik ben al thuis van op mijn 12weken..
    Ons kleine gisteren nogmaals op de echo mogen bewonderen. 30cm en 1.1kg op 27weken. Ik kom niet veel bij nu 3.5kg in totaal, maar ik geef nog steeds over zowel s'morgens als s'avonds 😞. Ik heb mijn suikertest al gehad en deze was niet goed.. Vandaag moet deze nuchter worden afgenomen. Hopelijk geen zwangerschapsdiabetes..

Alles goed met iedereen?
  • @Babette9
    Komt dit door de kleine? Lijkt me erg vervelend. Hopelijk ben je snel van dat vervelende gevoel af!!!
  • @Babette9 Klinkt vervelend. Is het al beter ondertussen? Misschien je maag die minder plaats heeft ofzo?

Hier staat de weegschaal ondertussen op +10 kg. Heb nochtans niet het gevoel dat ik overdrijf. Ik snoep wel eens iets, maar niet dat ik ganse dagen aan het eten ben. Drink veel water, eet fruit... Ben wat bang voor de kilo's de laatste 10 weken!
  • Hoi allemaal, in het begin schreef ik hier mee, maar ging t mis. Ik wou even komen zeggen dat ik nu terug zwanger ben en uitgerekend voor maart. blush.gif Wel ben ik bang dat t misgaat vanwege de vorige keer, maar probeer toch ook te gaan genieten nu ik weer zwanger ben! love.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld