Verwacht in okt 2016!

• Verwacht in okt 2016!

Ik mag dus als eerste beginnen in de Oktober groep bigsmile.gif

vanmorgen mijn zwangerschaps test gedaan en positief! nog niet zo heel fel, maar een streep is een streep bigsmile.gif
    na meer dan 2 jaar en 3 IUI's mag ik me dan eindelijk zwanger noemen bigsmile.gif

Morgen bellen naar de gyne voor mijn eerste afspraak en ook gelijk bloedprikken voor mijn HCG waarde bigsmile.gif

hopelijk gaan me er nog een paar dames vergezellen bigsmile.gif
  • ok, mijn eerste echo staat vast voor 18-02-16. lijkt nog zo lang haha. dan zou ik rond 7 weken zijn bigsmile.gif
  • Hoi ik kom me bij voegen, het is heel onverwachts ik geef nog borstvoeding en gebruikte condoom en blijk nu zwanger te zijn van ons 3 de kindje. Heb nie echt klachten dacht dat het van de groep is dat hier in huis hangt vandaag is mijn dochter ook 2 geworden
  • Hoi allemaal, ik wil ook wel bij dit groepje!
    Later in de ochtend had ik net een licht 2e streepje op de action zwangerschapstest!
    Een streep is een streep dus.....
    Zwanger!
    Ik ben uitgerekend op 8 oktober.
    Leuk om hier mee te kletsen!
  • Oh, ik wil er ook wel bij smile.gif
    Vanochtend twee dikke strepen op de test.
    Morgen bloed laten trekken en dan naar de gynaecoloog bellen voor een eerste afspraak.
    Ik zou dan rond 3 oktober uitgerekend zijn.
  • @debdav gefeliciteerd! ook al zou dat best schikken zijn geweest. ik zie dat je even ver bent als mij, leuk! bigsmile.gif

@Mayah-Sara ook gefeliciteerd! ook al zo vroeg kunnen testen. ik was ook een dag voor NOD en toen had ik van de action ook een licht streepje maar goed, een streep is een streep bigsmile.gif die van gister middag was weer een stuk duidelijker bigsmile.gif
    en toen heb ik ook een clearblue gedaan bigsmile.gif
    En hopelijk kan ik me nu ook bedwingen om niet nog een te doen over een paar dagen haha wink.gif

hoe voelen jullie verder dames? al last van wat kwaaltjes?
  • Buiten een drukkend gevoel in de onderbuik en soms gespannen borsten, voel ik nog helemaal niks.
  • Hoi Bianka,
    Nergens last van. Beetje onwerkelijk nog eerlijk gezegt!
    Morgenochtend doe ik nog een test, omdat ik die toch nog heb liggen...
    En dan zal die streep al wat donkerder moeten worden neem ik aan.
    En dan verzinnen hoe ik t mijn kinderen ga vertellen. Wil dat origineel doen bigsmile.gif
  • @Mayah-Sara: hoe kom jij eigenlijk aan 8 oktober? Ik had gisteren mijn nod en kom uit op 3 oktober.
  • @Anneke29

Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 1 januari. En ik heb een cyclus van (de vorige) 29 dagen. Met de berekening online kwam ik daar op uit...
  • @Bianka ja zijn even ver leuk

Ik ga denk wel eint sep al een kijzesnede krijgen heb er al 2 gehad na lange bevallingen en laaste na 24u arbeid en 9cm bleek hij sterrenkijker later bleek ook da die te groot was ( 4kg10 )
  • Net getest, deze gaf meteen een duidelijker tweede streep dan gister. Blij blij blij
  • @Mayah-Sara: ah mijn laatste menstruatie is op 26/12 begonnen, vandaar het verschil dan smile.gif
  • De mijne was op 30-12. met een cyclus van 25 dagen kom ik dus op 2 okt uit.
    het verschil zit hem echt ook in je cyclus lengte bigsmile.gif

Ik denk dat er straks nog wel meer dames hier zich aan gaan melden bigsmile.gif gezellig.

Mijn kwaaltjes tot nu toe:
    -pijnlijke borsten
    -wat lichte krampjes/steekjes
    -met vlagen misselijk (sinds gister)
  • Mijn laatste 27dec en mijn cyclus duurt normaal 28dagen ZE waren nog maar 3maanden regelmatig kwam door de borstvoeding

Echt klachten heb ik niet ja bandenpijn en veel maar veel honger was eindelijk terug bijna in mijn oude kledingsmaat Maja het hoort erbij. Nog 2 weken en dan ga ik misselijk worden
  • Ik mag me hier ook voorzichtig toevoegen.
    'MS' dit weekend, na 2 dagen plots weer gedaan en gisteren positief getest!
    Het was een emotionele week (eerst grote teleurstelling, en dan grote verbazing).
    Gisteren ook bloedtest, en HCG staat op 128.
    Wel nog heel weinig, hopelijk volgende week goed gestegen!

Verder enkel soms misselijk, maar verder nog geen echte symptomen.
    volgens HA zou het voor 5 oktober zijn smile.gif

blij blij blij, hopen dat het blijft smile.gif
  • Hier gisteren ook bloed laten trekken. Hcg 445. Na de 57 van vorige maand (die dus in een mk ontaardde), is dat al een heel pak beter.

Ik hoop voor iedereen op een plakkertje!
  • Amai, 22/2 pas eerste afspraak vastgekregen bij de gynae.
  • Hey!

Vandaag een positieve zwangerschapstest smile.gif
    Als ik uitreken zouden we uitgerekend zijn voor begin oktober.
    Wij hebben een zoontje van 17 maand, geboren op 25/08/2014.
  • Welkom aan de nieuwe

Al heel de avond misselijk ook als ik borstvoeding geef doet het een beetje pijn maar ik ga nog door zetten tot april
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld