Op reis?

• Gaan jullie deze zomer op reis?
    En waarheen? Ben beetje inspiratieloos hihi.
  • Ik wil wel graag nog even op vakantie maar vliegen mag dan niet meer.Ik heb ook nog gevlogen dat ik 26 weken zwanger was van de tweede maar had echt last van mijn buik dus zal het geen tweede keer doen.
    Als het mooi weer blijft kunnen we in Nederland blijven en anders toch mss naar Frankrijk.We wonen aan de kust,5 minuten van het tsrand dus anders hopen op een hele mooie zomer.
  • Wij gaan nog eind mei begin juni 2 weekjes naar tenerife.. Nog ff genieten met ons tweetjes.. content.gif
  • wij gaan zoals elk jaar 2 weken naar echternach(luxemburg).
    Enig verschil dit jaar slapen we inde caravan van mama ipv in de tent. Zou beetje lastig zijn met dikke buik
  • Tati@is het een beetje mooi weer in Luxemburg?
  • iemand al es naar het zwarte woud geweest?
  • Ikzelf nie ma familie wel met hun 2 kindjes en zeiden dat het daar echt wel super mooi is en aan de foto's tezien idd mooi en daar ergens heb je europapark ofzo en ze vonden da mooier dan disneyland..
  • meestal iets beter dan in belgie, je moet natuurlijk ook wel wat geluk
    hebben met het weer.
  • Een weekje centerparcs met de Kids. Altijd heel leuk, dit jaar naar Lommel, vossemeren
  • Wij gaan elk jaar een weekje naar turkije in mei. Voor dit jaar hebben we ook al geboekt. We kiezen dan echt voor een luillekker vakantie aan het zwembad. Bij de vip- selection catalogus vind je ultra all inclusive hotels die ook super zijn voor kids. Ons zoontje vindt het alleszins fantastisch!

Eind mei heeft mijn man ons ingeschreven om een race in italie mee te rijden. Dat zal ik toch nog maar eerst aan gynaecoloog vragen...

En in de zomer zal het van het weer afhangen. Indien het hier mooi weer is, genieten we hier en anders rijden we naar de provence...

Pfff, was het al maar beetje mooier weer!
  • Wij gaan eind juli 2 weken naar Zuid-Frankrijk. We zitten dan in een stacaravan op een mooie camping. Als het goed is ben ik dan rond de 26 weken, dus in de perfecte periode van mijn zwangerschap. Buik zit dan nog niet in de weg en meestal voel je je dan top.
  • Hetzelfde als Caroline bigsmile.gif Alleen is de camping nog niet helemaal zeker, moet de logeermogelijkheden nog eens uitpluizen...
  • ik zou ook wel naar zuid frankrijk willen maar mijn ventje vreest dat we dan de kamers niet op tijd gaan afhebben sad.gif

zal dus maar een korte vakantie worden hier vrees ik
  • Wij gaan, als de energie en zijn ziekte het toelaat, toch in augustus naar Oostenrijk! Heerlijk 2 weken! Ik zal moeten rijden... Dus dan doen we er een dag langer over denk ik.
  • Wij gaan de eerste week van juli naar Spanje met de auto
    Samen met mijn zus haar gezinnetje.
    We hebben er 2 appartementjes gehuurd.
    Gaat plezant zijn!!!! content.gif
  • caro ja wij zijn een 3 tal jaar geleden naar het zwarte woud geweest mooie streek maar het weer gelijk langs hier je moet er geluk mee hebben wij waren daar een week en we hadden 3 slechte dagen 1 tussen de 2 en dan 3 mooiere dagen en een superdag toen we naar huis moesten vertrekken
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld