Mooie namen

• Misschien kunnen wij hier een leuk topic maken over de namen,..

Ik heb Maythé in mijn hoofd voor een meisje....

Een jongen daar heb ik helemaal geen gedacht van
  • Meisje Nore
    Jongen Matthiz.

Deze vind ik wel mooi
  • Meisjes : Loucka en Luna

Jongens: Luca en Thomas
  • Meisje Esmée of Estée
    Jongen sander of Xander
  • Ik lees mee want hier is de inspiratie op bigsmile.gif
  • ik vind het enorm moeilijk hoor voor een naam smile.gif
  • voor een meisje Nimke of Renske
    voor een jongen Maiko
  • voor een meisje meye,voor een jonge nog geen idee. maar moet wel met een m zijn, anders past het niet bij de drie andere; Merik, Magaly en Maiko
  • Het is echt moeilijk hè, voor een meisje dan, jongensnaam ligt nog steeds vast, ik ga hem hier wel niet zetten want er leest teveel bekend volk content.gif
  • haha kimmi!
    ik dacht net 'verdorie' geen naam. ben benieuwd hoor.
    zit een paar topics hoger, bij december. nu weet je wel wie ik ben!
  • Hahaha bij deze dus bewezen dat het een goed idee is hier geen namen te zetten bigsmile.gif

Ik moest even denken maar nu weet ik het, nog steeds heel blij dat je hier ook zit!! Allez, wat hoger dan content.gif
  • Wij hadden Felix in gedachten voor een jongen, maar het wordt een meisje dus zoeken we naar een eerder Franse naam. Zelf ben ik voorstander van Léonie, Esmée, Chloé, Alix, Louise, ... maar mijn meneer wil voorlopig nog niet echt volgen surprised.gif .

Onze zoon begint met een A en daarom zou ik Alix en Amélie van de lijst schrappen, want ik vind dat zo raar om 2X met dezelfde letter te beginnen, of zie ik het verkeerd?
  • Esmée was ook mijn eerste keus. Mijn man ketste die naam meteen af.
    Een naam waar we allebei 100% achterstonden was Lily... Aangezien we een zoon gaan krijgen moeten we de zoektocht verder zetten.
  • Yep, Lily vind ik ook maar niks voor een jongen wink.gif

Hier nog steeds geen meisjesnaam, een paar eventuelen maar niets echt wauw. Ik vind de naam die we niet hebben genomen bij Morganne nog steeds de mooiste maar volgens mijn man is dat dan tweede keus. Ik vind van niet, we konden toen niet kiezen dus Robynn heeft uit de twee opties gekozen voor Morganne, het is niet dat we de andere naam minder mooi vonden toen.
  • hier beginnen alle kids hun namen met dezelfde letter. klonk mooi bij de familienaam en ondertussen worden ze thuis al eens de M&Mekes genoemd. Merik - Magaly - Maiko en daar gaat nu waarschijnlijk een Mout of een Meye bijkomen
  • jongensnaam met M
    Malik of Marnix?
  • Hier wordt het voor ons meisje Noa of Nena
    Als het een jongen was geweest, hadden we hem Sem of Ruben genoemf
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld