koopdrang

• Dames,

Ik ben vandaag 24 weken zwanger en heb eigenlijk zelf nog
    niets gekocht voor het kindje.
    Hebben jullie al veel in orde gebracht?

groetjes
  • Bij ons is alles gereed. Het kamertje is klaar, ik heb al kleertjes voor direct na de geboorte. Het kaartje hebben we al uitgezocht. Ons meisje moet alleen nog maar groeien de aankomende 18 weken goofy.gif
  • ik ben nu 24 weken zwanger. Qua babyuitzet heb ik al redelijk wat (ik leg geen geboortelijst) maar qua kleding nog niets. Vanaf juli, als de wintercollectie in de winkels komt ga ik er op uit! smile.gif
  • Ik heb nog niets gekocht. Qua uitzet heb ik natuurlijk alles wel dus dat scheelt. Ik ben bezig met het kaartje en de naam hebben we ook, voor de rest moet alles nog gebeuren.
  • Koopdrang genoeg goofy.gif maar ik heb alles al, allé bijna toch (denk ik)
  • Ik heb nog niet veel gekocht op wat kleertjes en de maxi cosi na.

Geboortekaartje nog geen idee, de naam daar geraken we ook niet echt uit dus we hebben nog wat werk maar ook nog even tijd é.
  • Wij hebben alles al gekocht... kast ligt vol met kleertjes.... Alleen het kamertje de muren nog verven en tis allemaal af smile.gif het begint nu ook wel wat af te korten eigenlijk, en als ik dit allemaal op het laatste moet doen,... je weet niet hoe je bent op het laatste of het moest te vroeg geboren worden ofzo...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld