Kinderopvang

• Hier nu niet meteen een groot probleem om kinderopvang te vinden.
    Maar toch, denken jullie niet dat de kleine te aanhankelijk word aan zijn mama als die elke dag bij de mama is? Want ik kan hem wel bij mij houden in de opvang, maar ben bang dat het dan echt een mama's kindje zal worden, en ik wil toch wel dat het een sociaal ukkepukje word hoor.

En hebben jullie al opvang gezocht?
  • hej tati

mijn dochter is ook bij mij naar de opvang geweest en ik moet zegge het is echt een mama's kindje nu is het beter aan het worden ... maar ik ben wel blij dat ze altijd bij mij geweest is zo kunt ge ze zelf ook zien opgroeien tege over da ge ze 5 van de 7 dage bena niet ziet.
    Bij de 2de zou ik dit ook direct doen mee naar de creche nemen waar ik werk! wink.gif en sociaal is ze zeker ze is alle mans vriend in de klas nu en in de creche
  • Gelukkig gaat mn moeder voor ons wondertje zorgen als wij werken zijn...
  • Ik denk dat dat vooral het karakter van een kind is. Ik ken suuupersociale kindjes van thuisblijfmama's en ik ken extreme mamaskindjes die altijd naar de creche zijn geweest.

Hier zijn onze uren tot nu toe zo geregeld dat ik thuis ben als mijn man werkt en omgekeerd, we hebben max twee dagen in de week opvang nodig en dat wordt hier door de grootouders opgevangen. Ik hoop dat we het zo kunnen blijven regelen voor kindje 3 ook.
  • Hier moet ik ook een onthaalmoeder gaan zoeken. Als ik terug ah werk ga, ga ik 4/5de werken. 2dagen onthaalmoeder, 1 dag mijn mama. En s weekends schoonmama, dat zijn 2 a 3 dagen per maand
  • Hier gaat mn mama ook op ons bubbeltje passen als wij gaan werken zijn.. Ik doe 28u en ben altijd in de weekends thuis dus maar 3daagjs in de week dat ik ons bubbeltje moet wegdoen dus dat valt wel mee content.gif

Is wel een kost gespaard denk ik..
  • hier gaat ons 2de patatje naar de onthaalouders waar onze eerste nu gaat

ga wel 4/5de werken vanaf dan
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld