@Tati: je zal nu wel aan het bevallen zijn! Veel succes en geniet van jullie zoontje! Luca is trouwens een hele mooie naam.
@Nancy: dat is geen leuk nieuws van je schoonvader. Veel sterkte in elk geval! Mijn vriendin haar vader was ook opgegeven toen ze net zwanger was. Dat was echt een hele zware periode voor hen... Ze hebben hem uiteindelijk de naam laten kiezen uit hun eigen drie favorieten. Niemand wist wat het ging worden (ook het geslacht niet) en het feit dat hij dat toch allemaal wist en gekozen had, was voor haar toch echt een grote troost. Hij is gestorven toen ze 7maanden zwanger was.
We zijn gisterenavond op controle geweest bij de gyn in het ziekenhuis. Normaal moesten we bij haar thuispraktijk gaan, maar ze was weggeroepen voor een bevalling. Omdat ze hoogzwangere vrouwen niet graag laat wachten heeft ze ons opgebeld dat we naar het ziekenhuis mochten komen, dan kon ze ons tussen de bavalling door komen checken. Ik moet zeggen dat ik dat echt heel erg apprecieerde, want twee uur in de wachtzaal had ik niet zo fijn gevonden!
Alles was weer in orde met onze meid (half uurtje monitor gehangen). Ik had 1,5cm ontsluiting (beetje teleurstellend vond ik) en ze heeft me dan gestript. Tot nu toe is het nogsteeds niet op gang gekomen

. Ik heb wel meer pijn aan mn heupen en onderbuik, maar weeën zijn er niet van gekomen

...
We waren wel enorm blij dat ik morgenavond binnen mag gaan om de bavalling in te leiden

! Waarschijnlijk wordt onze

dus donderdag geboren! Precies op 41 weken dan...tenzij het vandaag of morgen nog vanzelf op gang komt natuurlijk, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet meer. Ik ben echt blij dat er nu een einde in zicht is, want ik ben het

echt wel beu!
Mijn man en ik waren er vandaag nog over bezig dat we echt wel een probleem hebben moest het bij ons toch een jongen worden...alles is hier redelijk roze en we hebben niet eens een jongensnaam voor het geval dat

. We zullen er dus maar vanuitgaan dat onze gyn niet mis zit hè?!