stuitligging

• Hey dames,

Na maandenlang met het hoofdje naar beneden gelegen te hebben, ligt ons zoontje sinds enkele weken in stuit. Hij heeft nog 3weken om te draaien maar daarna zal het waarschijnlijk een keizersnede worden. Niet echt iets waarop ik zat te wachten, maar goed... laten we hopen dat zoontje nog draait.

Groetjes
  • Hier net hetzelfde, lag al een hele tijd met het hoofdje omlaag, maar heeft zich plotseling gedraaid. Eind deze maand terug op controle, hopelijk ligt ze dan terug met haar hoofd omlaag.
  • ze kunnen nog voldoende bewegen hoor nu ... Dat kleintje in mijn buik doet ook nog toertjes hoor. Bij mij maakt het niet veel uit, want het wordt zowiezo keizersnede ....
  • Mijn zoontje lag rond 32w ook plots in stuit, nadat hij quasi bij elke controle met zijn hoofdje naar beneden lag. Hij is uiteindelijk rond 34w nog gedraaid, maar ik weet dat ik dat niet zo'n aangename bedoening vond. Was hiervan serieus misselijk. Het kan dus nog perfect hoor.
  • Hier ook een stuitertje...
  • Donderdag op controle geweest,en blijkt dat beebje nu goed ligt. OEF!
    Was blij met het nieuws. Daarnaast weegt hij een héél stuk meer dan hij zou moeten wegen op dit moment, maar bon... Dat stoort mij niet wink.gif . Hij weegt nu al 2kg760!!
  • Hier vorige week ook op controle geweest en ons meisje is nu ook gedraaid, ik was enorm opgelucht.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld