onze "laatste loodjes" (nog 12weken) :o)

• Hallo iedereen,

Hier nu 33weken maar was gisteren zo is aant tellen en als ik wa vroeger beval zoals bij mijn zoontje, beval ik al binnen 4weken!! upset.gif
    Toen brak paniek uit...
    Ik moet toch nog wa doen hoor:

°Suikerbonen bestellen
    °Parkkledij wassen en hemel zetten
    °Enveloppen gaan halen
    °De rest van de babykledij wassen.
    °Wiegje in kamer zetten.
    °Verzorgingstafel in elkaar zetten
    °commode veranderen in verzorgingstafel
    °alles nog is goed kuisen
    °valies maken

Normaal ga ik de enveloppe suikerbonen deze week doen.
    Mijn mama en tante komen donderdag mijnen beneden kuisen.
    En vrijdag ga ik dan normaal verzorgingstafel zetten.

Heb wel een klein probleempje, van mijn verzorgingstafel en van die van de commode, vind ik momenteel de vijzen nimeer. thumbdown.gif
    Zou je zoiets apart kunnen kopen of bestellen?
    Vrijdag maar is goe zoeken.
    Hopelijk vind ik ze of kun je da apart kopen, anders moet ik nog een nieuwe verzorgingstafel kopen, en das toch direct een kleine 100..
    En ik vind momenteel ook de staaf van mijn hemel nimeer.
    Maar daar heb ik wel al voor gaan kijken, nieuw kost da 22, da valt nog mee.
    In de week van de 10de ga ik dan mijn valiesje maken.

Tbegint nu allemaal toch te korten zene.
    Ik tel oktober zoiezo al ni mee, en dees maand is zo goed als gedaan, dus eigenlijk nog alleen maar maand september...
    Tzal er vlugger zijn dan ik dacht. thumbup.gif
  • Happy, heb hier net hetzelfde probleem met mijn park. Heb vijzen tekort.
    Ben al naar 4 doe-het-zelf zaken geweest en nergens diezelfde vijzen te vinden. Heb het ook al gevraagd in de winkel en ze zeiden simpel weg, dat ze die soort nog nooit gezien hebben. Dus ik vrees dat de vijzen die in het bouwpakket zitten, je nergens anders zal vinden. Ik hoop dat mijn vriend op een andere manier het park in elkaar kan krijgen.
  • Judy,
    Stoem eigenlijk hé, da je die vijzen ni apart kunt kopen/bijbestellen...
    Omda ik toch ni kan wachten, gaat mijn ventje (normaal smile.gif ) vandaag al op zolder kijken..
    Ik hoop echt dat die vijzen erbij steken. Ik weet da ik ze in een zakje heb gedaan, maar ja, waar heb ik da zakje gelegd.. blush.gif
  • Nog 5 weken, het komt nu toch echt wel dicht bij hé.
    En nog zoveel werk. Onze valies staat nog niet klaar, nog niet naar de drukker geweest voor het geboortekaartje, nog steeds de juiste vijzen niet gevonden dus park ook nog niet klaar. Pfff, zal nu toch echt wel eens in gang moeten schieten hé

Happy, heb jij je vijzen gevonden?
  • Hey judy,

Ja ik heb ze gevonden. thumbup.gif Ben super blij!! Mijn commode staat sinds vorige week toch in elkaar.
    En die vant park heeft mijn ventje ook terug gevonden.

Hier ook nog een 5tal weken, maar ik reken maar een 3tal weken, denk echt dak rond 27sept ga bevallen. smile.gif

Kmoet nog steeds suikerbonen bestellen
    Enveloppen halen
    Wiegje in kamer zetten
    Valiesje is voor de helft al klaar
    Moet ook nog voor ondergoed, pyjama, maandverband gaan...

En ja judy, schiet maar in gang... smile.gif Tzal sneller oktober zijn dan we denken.
  • Hier komt het dan ook nog in orde met het park hoor. Iemand die we kennen zal ze laten namaken op zijn werk. Normaal zouden we ze eind deze week hebben. Dan kan ik eindelijk ook het park klaar zetten.

Ik had ook graag mijn verzorgingstafel met bad op voorhand gehad en klaargezet. Maar ik weet niet of dit zal lukken. Normaal zou ik die krijgen van mijn schoonouders (op voorhand). Ze heeft nog het kaartje gevraagd met de code van de geboortelijst. Maar sinds dat geruzie in verband met het meterschap, hoor ik er niets meer van. En ik wil er ook niet echt zelf om vragen, dat komt ook zo raar over hé. Het zou echt wel gemakkelijk zijn als het al klaarstond, maar het is nu niet dat je de eerste week je plan niet kan trekken met wat ik heb. Maar toch,...
  • Pfff, ik krijg het nu zowel emotioneel al fysiek zwaar ze.
    Die vijzen van ons park kunnen ze dan toch niet namaken. Dus mijn vriend zal zijn fantasie moeten gebruiken om het toch in elkaar te krijgen.

Onze verzorgingstafel met bad, staat nu wel volledig in orde. Gisteren in elkaar gestopt en vandaag afgewassen en gevuld. Ik ben fier, het is een mooi resultaat en begon ook te beseffen dat er straks terug een klein boelleke in huis zal zijn. Die kleine pampertjes ik kan ze me nog nauwelijks herinneren.
  • Judy, wij zijn echt zo goed als hetzelfde uitgerekend hé... gij de 10de ik de 11de... Spannend hé, denk jij da je vroeger ga bevallen?

Ik heb 'pas' vandaag mijn suikerbonen gaan bestellen.. blush.gif

En ik moet nog steeds wa dingetjes doen:

- parkbekleding nog is wassen en strijken
    - wiegje zetten in de slpk
    - van de zolder halen: buggy, verzorgingstas, en al wa babyspeelgoed
    - en in de ava (zo noemt da toch denk ik) van die grote dozen waar je suikerbonen kunt indoen en zo zelf de naam kunt opkleven, das voor bij mij opt werk en voor bij mijn man.

En da ist denk ik.
    En ik denk zelf dak rond de 27ste ga bevallen dus ik mag me wel gaan haasten. goofy.gif

wave.gif
  • Happy, ik weet niet of ik vroeger zal bevallen, maar ik hoop toch 1 weekje vroeger. Zou graag in de 1ste week van oktober bevallen. Mijn vriend denkt wel dat ik vroeger zal bevallen en hij hoopt zelfs 26 september, dan verjaard hij ook.

Hier moet het park ook nog gedaan worden,
    de geboortekaartjes,
    enveloppen schrijven,
    draagmand van de zolder halen,
    erkenning in het stadhuis
    en dat is het denk/hoop ik.
  • Hey hey!

Pffff, 'k schijn ook een vijzenprobleem te hebben. Er ontbreken twee vijzen aan mijn wiegje. Mijn mama denkt dat ze bij haar ergens liggen, maar ze vindt ze niet. Dus nu kunnen we ook op zoek.

En mijn lijstje blijft echt nog lang zenne... Ik besef nog niet helemaal dat ik maar iets meer dan een maand tijd meer heb. horror.gif

Zal maaral mijn valies gaan vervolledigen, dan is dat tenminste wel klaar.
  • Net geen 3 weken meer te gaan, ik ben aan het aftellen hoor. Valt het op?
    Maar heb wel niets meer gedaan van mijn "to do" lijstje. En met nu ziek te zijn zal dat ook niet meer voor deze week zijn. Hopelijk voel ik me volgende week beter en kan ik mijn lijstje afwerken.

Oei Lanyare ook een vijzenprobleem. Hopelijk vindt je ze vlug of vindt je een andere oplossing.
  • En nu heb ik eindelijk een einde in zicht. Ten laatste maandag 1 oktober hebben we ons meisje in onze armen.

Nu nog vlug de laatste dingen in orde brengen en dan zijn we er volledig klaar voor.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld