onze "laatste loodjes" (nog 12weken) :o)

• onze "laatste loodjes" (nog 12weken) :o)

Ik open dit topic al om ons een leuk vooruitzicht te geven.
    Vanaf dan kunnen we echt beginnen af te tellen. thumbup.gif smile.gif
  • Leuk idee Happy. Het is altijd leuk om af te tellen naar iets waar je enorm naar uitkijkt.
  • Ik kijk er ook enorm naar uit, maar ik hoop zo dat hij toch eventjes langer dan zijn broer in mijn buikje blijft.

Mijn jongste start in september met school en om het niet te druk te maken, hoop ik dat zijn broertje even wil wachten tot hij is ingewerkt in school..
  • Nog 3 dagen en ik zit in "de laatste loodjes". thumbup.gif smile.gif
    En stiekem hoop ik da ik wa vroeger beval zoals bij mijn zoontje (10d te vroeg). Dan zijn het ipv 12 weken nog een dikke 10 weken. smile.gif
  • Idd super om ineens te kunnen aftellen ipv te tellen naar die 12 weken! bigsmile.gif
    Ik moet nu nog een 11 weken en gisteren is me te binnen geschoten wat ik allemaal nog moet doen. horror.gif wil het allemaal klaar hebben voor 1 september! Dus nog een maand en half... En eigelijk is het niet zoveel meer maar toch... goofy.gif beetje last van de hormonen denk ik... Hahaha...

Rond 30 weken ga ik de enveloppen schrijven.
    Rond 31/32 weken ga ik aan de kraamvaliezen beginnen dus ben nu al lijstjes aant maken.
    Rond 33 weken ga ik het draaiboek maken voort ventje. Alle adressen, telefoonnummers,... Zodat hem niets vergeet wanneer prinsje geboren is.
    Rond 34 weken ga ik aan het doopsuiker beginnen. Mss vroeger...

Pfff... Zal er snel zijn allemaal! Kijk enorm naar mijn prinsje uit maar wil nog zolang mogelijk genieten van mijn laatste zwangerschap... cry.gif zo dubbel allemaal!
  • Bij is ook de laatste zwangerschap. Dus heb ook een dubbel gevoel. Kijk enorm uit naar het einde, de bevalling, mijn zoontje zien, maar ja, alst dan zover is, weet ik ook da ik dit nimeer ga meemaken, dus ik probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten...

Mijn planning zo ongeveer:

week 28-29: geboortekaartjes bestellen
    week 31: geboortelijst definitief doen (ligt wel al online vast)
    week 32-33: alles klaarzetten van park, verzorgingstafel, doopsuiker bestellen of zelf vullen..
    week 36: valiesje maken, en de kinderkamer herinrichten

week 38: bevallen bigsmile.gif
  • hier ook de laatste keer...
    ik heb officieel nog 10 weken te gaan, maar ik zou graag rond 1/10 bevallen, en da's nog 12 weken ver...
    mijn kaartjes en suikers zijn sinds vrijdag besteld, de naam ligt vast, de geboortelijst is klaar en online. verder nog niks, wel al de papieren gedaan, dat wel...
    ik ga nu in de vakantie de enveloppes schrijven en beginnen kleertjes en spullen sorteren en mss al eens wassen... de babykamer zal er nog niet meteen zijn, dus daar kanik niks aan doen nog...
    het park uitzetten zal voor september zijn ergens, dito valiesje maken, ik beval polyklinisch dus veel moet er niet mee...

ik tel af, omdat het weer zwaarder wordt, maar tegelijk geniet ik ook hoor, zeker nu mijnverlof in zicht komt bigsmile.gif , 4 weekjes rust en genieten... erna zal ik het weer zwaar hebben vrees ik, met mijn BI en slechte nachten... ik kijk NIET uit naar de bevalling haha, maar wél naar dat boeleke...
    alhowel ik nu met slechter teslapen een voorproefje krijg voor na de bevalling haha, dat opstaan steeds tongue.gif ... neen, ik wil hem graag in mijn armen hebben, maar hij mag nog een tijdje blijven zitten ook, graag tot 1 okt aub wink.gif
  • Hallo,

Hier nog een goede 10 weken te gaan, als alles volgens planning verloopt. wink.gif
    Is inderdaad wel leuk om toch al een beetje te beginnen aftellen, hoewel ik ook wel geniet van dat babytje in mijn buik, en het zal ook bij mij de laatste (3de)keer zijn...
    Ook ik hoop het uit te houden tot eind september, zodat de eerste schoolweken voor de 2 andere kids ook nog een beetje 'normaal' kunnen verlopen.
    Heb wel nog heel wat te doen, maar gelukkig volgende maand een paar weekjes vakantie.

Reeds gedaan:
    Week 27: beslissing naam thumbup.gif
    Week 27: doopsuiker besteld
    Week 28: lijstje gemaakt van wat we nog nodig hebben

Planning:
    Week 30: geboortelijst
    Week 31: geboortekaartje voorbereiden + adressen printen
    Week 32: papierwerk + voorbereiding kraamkoffertje
    Week 34: doopsuiker vullen
    Week 35: park + bedje klaarzetten; kleertjes uitsorteren en wassen
    Week 36 en verder: alles wat niet gelukt is binnen de vooropgezette planning tongue.gif
    Week 38: laatste werkweek ! content.gif

Groetjes !
  • En we beginnen ook af te tellen bigsmile.gif
  • ik nog een weekje geduld, dan ben ik ook 28 weken. gaat toch wel snel gaan vind ik. nog een goeie 20 dagen en ik ben in verlof en als ik terug thuisben ben ik
  • al 32 weken +
    en dan gaat het nog sneller, alle dat is toch mijn ervairing van de vorige zwangerschappen.

En dan de start vant school enzo terug. nu is alles wat vakantiesfeer achtig en niks moet dan heb je automatisch meer tijd he

ik maak zo van die taarten met rolfondant op bestelling en nu ik eindelijk mijn nieuwe keuken terug heb kan ik me terug uitleven. nu zaterdag is het kindje van vrienden jarig en moet ik een taart maken voor de gelegenheid. ik kan me weer volledig laten gaan zonder er zelf dik van te worden smile.gif en ik vraag gewoon mijn ingredientjes terug, is een hobby
  • Whoehoe ik mag er ook bij!! smile.gif
    Pffff puffen, puffen puffen, véél te warm, allé heb gewoon last.
    Alles doet pijn, heb zo een beu gevoel in mijn buik, ben moe....
    Heb zo pijn in de linkerkant van mijn buik, precies de milt die veel te laag zit... echt vreselijk.

Och ik twijfel, wil ik nog een kindje of niet... ventje wilt zeker nog, maar we willen het echt nog alles maar dan ook alles kunnen geven zoals we nu ons miss verwennen. Kleertjes van filou, mexx, esprit... kortom we kopen echt alleen maar merken, zelf voor school / opvang.... ja dat is nu iets waar we geld aan uitgeven, foliekes zoals een nieuwe gsm kan voor mij allemaal wachten, ik heb zelf een antiek spel tongue.gif ventje wil mee met zijn tijd wink.gif haha venten hé? En heb gelijk schrik dat dat voor een 3de (het zal wel gaan) maar toch wat minder zal zijn. En dat willen we eerst weten. Ze moeten ook nog studeren en ik weet nog mijn inschrijvingsgeld in de univ was toch een goede 600euro... dan nog eens boeken.... Dus wij laten het nog even open of we nog 1tje erna willen of niet...

xxx muizeke xxx puf puf
  • Alé nog een goeie 10 weken. Verlang al naar oktober.
    Eens mijn man zijn verlof zal gepasseerd zijn zal het echt wel aftellen worden en dan zal het wel vlug gaan denk ik.

Nog 1 week thuis verlof, dan een week naar de ardennen. Dan nog een week of 2 alleen thuis dat zal iets saaier zijn. Maar dan zijn we al september. Dan komen ze wekelijks van kraamhulp. En dan kan ik ook valies beginnen maken, wieg klaarzetten, briefje maken voor mijn man met wat hij moet doen als het zover is.

Ik hoop dat het deze keer geen inleiding is maar dat het spontaan begint. Zou toch die stress wel eens willen meemaken.

Maar aan de andere kant is het wel gemakkelijker als je de datum weet voor opvang voor ons zoontje. En stel dat mijn man gaan werken is en het begint, hij zit meestal ver weg om te werken dus hij staat hier niet op een halfuur hé.
  • clbdorytsntfvwzrukx

Nellie on August 31, 2007 Yo, collega! Kalm maar, rusitg, het komt allemaal goed. t is maar net in welke fase je zit. Na een paar jaar veel werken heb ik nu erg veel zin in de zomercolleges van de HAN. Okee, het zijn er maar drie, maar toch. Als jij dit studieverhaal wat verder achter je hebt gelaten, krijg je vanzelf een keer nieuwe zin in studeren, schoolbanken en droge boeken. Jawel, zeker weten!Nu nog even door dus en laat je de pis niet lauw maken!Lekker buffet in de witte villa trouwens, vond je niet? Tja, als je t mij vraagt gaat er toch niets boven netwerken Ave!
  • clbdorytsntfvwzrukx

Nellie on August 31, 2007 Yo, collega! Kalm maar, rusitg, het komt allemaal goed. t is maar net in welke fase je zit. Na een paar jaar veel werken heb ik nu erg veel zin in de zomercolleges van de HAN. Okee, het zijn er maar drie, maar toch. Als jij dit studieverhaal wat verder achter je hebt gelaten, krijg je vanzelf een keer nieuwe zin in studeren, schoolbanken en droge boeken. Jawel, zeker weten!Nu nog even door dus en laat je de pis niet lauw maken!Lekker buffet in de witte villa trouwens, vond je niet? Tja, als je t mij vraagt gaat er toch niets boven netwerken Ave!
  • clbdorytsntfvwzrukx

• Hèhè... 29,5 week nu ;o)
    Donderdagmorgen nog eens op controle bij de gyn (30w). Ook eens informeren naar de uitslagen van mijn bloed- en suikertesten 4 weken geleden maar ik neem aan dat alles wel in orde is. Anders zou ik toch wel al iets gehoord hebben zeker?

Denk dat het aftellen hier stilaan ook gaat beginnen, hoewel ik voornamelijk nog altijd heel veel plezier heb in het zwanger zijn.
    Vorige week wel 2d. thuis geweest met hoge bloeddruk. Moet mezelf nu opleggen een vitesse langzamer te gaan. Letterlijk. Een van dees zal dat wel vanzelf gaan gebeuren ook want dat extra gewicht begint nu toch wat door te wegen... En wat vaker een uurke rust inlassen...

Nog 1,5 maand werken sè... en dan 3 weken verlof vooraleer mijn zwangerschapsverlof begint. Kijk er al naar uit.
    Moet nog veel in orde brengen. Nl. alles wat betreft doopsuiker en kaartje! Maar heb nog wel even, denk ik zo... Allee ja, hoop ik toch.
  • Nog heel eventje en ik zit er hier ook bij. ^^

Bij mijn laatste controle had ik trouwens een lage bloeddruk... Vreemd eigenlijk, want dat heb ik nog nooit gehad. Gelukkig geen last van.
  • Nog 1 dag te gaan, en de magische 3 komt ervoor! 30 weken! Het begint echt te korten nu! bigsmile.gif
  • Heyhey dames,

Hoe staat het hier met jullie ? Ondertussen zit ik al in week 34... heb nu wel wat meer ademruimte, maar nu is er het drukkende en stekende gevoel naar onderen toe... misschien een start van het indalen, ofwel gezoon het groeien van ons beebje, who knows. wink.gif
    Heb nog vakantie momenteel, maar dat is fysiek zwaarder dan gaan werken met onze 2 bengels hier. Dus 's avonds ben ik echt wel aan wat rust toe. Ik mag wel zeggen dat dit totnogtoe mijn 'zwaarste' zwangerschap van de 3 is, en dan mag ik al bij al nog niet klagen hoor.

Wat betreft de planning... tja, zoals ik al had gedacht sta ik nog niet waar ik had willen staan. tongue.gif

- geboortelijstje is nu wel klaat
    - geboortekaartje staat nog deze week op de planning, dus is al wat geschoven
    - papierwerk + voorbereiding kraamkoffertje moet ik dringend eens werk van maken
    - doopsuiker vullen = ongoing

Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld