oktober baby werd september baby

• hallo allen!

Juliette is geboren op 21 september.
    ze woog 2kg640 en is 47cm klein.

ze doet het prima!

groetjes en succes aan de toekomstige bevallers

jufke
  • Proficiat! Mooie naam smile.gif. Hopelijk gaat alles goed xx
  • Van harte gefeliciteerd! bigsmile.gif
  • dikke proficiat !!!!!
  • Proficiat Jufke
  • Proficiat hug.gif
  • Wauw proficiat!
    Super seg, het schiet hier aardig in gang he met de babytjes!
    Geniet ervan!
    Ben benieuwd naar het hele verhaal smile.gif
  • een super dikke proficiat met jullie kleintje!
  • Dikke dikke proficiat!!!!!!!! xxxxx Genieten hé meid! hug.gif
  • Oooh... ik kom toevallig nog eens effe piepen om snel te kijken of er ondertussen niet nog iemand al is bevallen ;o)

Ne super dikke proficiat, Jufke!!
    Geniet ervan!!!!!

Btw... mijn bevallingsverhaal is bijna klaar ;o) Sorry voor de serieuze vertraging. Druk druk druk! Hoop dat jullie zich niet te ongerust hebben gemaakt. Nena stelt het in ieder geval heel erg goed. Ze is al van in het prille begin een voorbeeldprematuur! Ze krijgt elke dag weer een 10/10 van de dokter. Vandaag was ze exact 4 weken en woog ze 2.195g. Ik gok dat ze binnen 10 dagen mee naar huis mag. Een dikke 2 weken voor de uitgetelde datum dus ;o)
  • Heb duidelijk veel gemist, maar dat kon ook niet anders.

Bij deze alleszins een even dikke proficiat aan de andere verse mama's Melissa, Kathleen en Amy!!!!
  • Proficiat jufke !!!
  • Goeleke: leuk je te horen! Wat een popje seg! En super dat ze het zo goed doet! Nog eventjes en jullie kunnen allen samen naar huis! thumbup.gif
  • Bedankt goeleke, eens iedereen op zijn plooien kunnen we eens onze bevallingsverhalen neer schrijven smile.gif
  • ja eens de baby er is, vind dan maar eens tijd om je verhaal op te schrijven, herkenbaar smile.gif

hier raken is al een fameuze prestatie (allee, er zijn zo veel dingen die zouden moeten gebeuren... smile.gif )

fijn om van je te horen goeleke!

ha jufke, onze beebjes zijn van dezelfde dag! (onze Vik, 51cm en 3600)(ik was ook wat eerder uitgerekend denk ik he)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld