Naam gezocht!

• Goede morgen!
    Lou vind ik ook super leuk!! Goede keuze! Hier ook veranderingen ivm de naam, niets groot hoor maar er komt een accentje op de 2de letter...

xxx muizeke x
  • Lou is top! smile.gif Mooi ook, met het verhaal erbij...

Hier nog geen naam gekozen. We blijven ergens met een naam of 5 zitten en ik heb wel een favoriet, maar ik kan de knoop precies nog niet doorhakken. Is dat omdat ik de naam niet 100% ok vind? Geen idee...
  • nu zit ik na te denken over namen waar ge op de tweede letter al dan niet een accentje zou kunnen zetten... wink.gif
  • Floere, stuur eens een privéberichtje, kan je onze naam dan zeggen met accentje content.gif content.gif
    xxx muizeke x
  • ben ook aan het nadenken floere smile.gif
  • Wat vinden jullie van Lilli ? Of Janne ?

Mijn andere kanshebbers zijn:
    Bea, Julie, Kaat, Lara, Lisa, Loes, Luna, Nena
  • Janne of Julie
    maar Julie is wel de mooiste en dat zeg ik niet omdat ik julie noem ze echt niet smile.gif
  • Lilli, Lisa, Luna en Julie hebben ook op mijn lijstje gestaan, dus die vind ik wel mooi. Janne ook wel.
    Bea vind ik lelijk (sorry) en Kaat, Loes, Nena vind ik ook niet zo geweldig...
    Hoop dat ge hier wat aan hebt wink.gif
  • Lilli vind ik ook wel leuk!
  • hier nog steeds aant twijfelen, zijn de hormonen denk ik...
    Eerst was ik al zeker van de keuze en nu terug beginnen twijfelen door dat ik de naam in de boek van de geboortekaartjes had zien staan en stond echt mooi...
    Dus de keuze is Elena of Anouk....en de grote zus noemt Amber....
    dus elke mening is welkom...
    smile.gif
  • Amber & Anouk!
  • en ik zou gaan voor elena, anouk klinkt zo hard. alle vind ik toch he
  • Chloë en ...?

Ik vind Anouk het best gaan bij Amber.

Ik vrees dat ik ook blijf sukkelen met een naam voor ons tweede kindje...
    Onze dochter heet Chloë. De naam van haar broer moet dus bij haar naam passen.
    We hebben nog enkele namen op het lijstje staan: Xander, Alex, Yoran en Jason.
    Mijn voorkeur gaat, denk ik, uit naar Yoran, die van mijn vriend naar Jason...

Wat denken jullie ervan? Wat past het best bij Chloë?
    Alvast bedankt voor de reacties,
    Groetjes
  • anoniempje: ik vind yason leuker passen bij Chloë dan Joran. Maar je moet dat natuurlijk ook gewoon worden. Ik denk altijd maat het wordt wel bij elkaar passen smile.gif
  • Mijn gedacht: Chloë & Alex.

Persoonlijk ben ik er nog steeds niet uit. 1,5 maand geleden vroeg ik nog jullie mening over Lilli & Janne... maar beide zijn eigenlijk niet zo lang blijven hangen. Vind Lilli toch een beetje té 'roze' ;o)

Sindsdien - nu toch al een aantal weken - twijfel ik tussen Nena en Niene (thanks to Bibi, hoop dat ge dat niet erg vindt).

Heb vorige week voor het eerst gedroomd dat ik was bevallen. De bevalling zelf niet echt meegemaakt maar wel dat ik het baby'tje op mijn buik kreeg en het nu echt wel een naam moest geven... Nena of Niene (in de droom ook).

Alle reacties zijn welkom!
  • Goeleke: Ik zou dan gaan voor Nena. Vind ik echt wle een mooie naam!
  • Nena vind ik ook een super leuke naam
  • nena!
  • Het is toch niet gemakkelijk, vind ik, een naam kiezen. Het is zo definitief!

Hier waren we het vlug eens over een meisjesnaam, maar het wordt dus een jongen.

De enige naam die we allebei graag horen is Finn. Die hoor je in onze streek nog niet zo vaak, maar naar ik lees zijn veel mensen die toch al beu gehoord (niet dat ik daar ga achter kijken).

Ik hoor graag Lenn, Thorin, Lewis en hij hoort graag Sem.

Twijfel, twijfel...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld