dreambaby codes geboortelijst op voorhand geven?

• Hoi

We hebben dus voor onze kleine meid haar geboortelijstje bij dreambaby gelegd. Nu vinden sommige mensen het een beetje lastig om met lege handen naar het ziekenhuis te komen. Om zeker te zijn dat hun kado er zal zijn willen ze dit op voorhand bestellen en
    bij een winkel bij hen in de buurt laten leveren.

Als je de codes op voorhand geeft kunnen ze dan de naam zien? Ik heb zelf al eens geprobeerd of je de naam kan zien door iets te bestellen maar zou er toch graag 100% zeker van zijn.

Heeft er hier al iemand ervaring mee?

Alvast bedankt!! hug.gif
  • Hallo grietje,

Ik heb ook mijn lijst gelegd bij dreambaby (online).
    Welke naam bedoel je juist, die van jullie kindje?
    Want normaal kunnen ze bij dreambaby geheim houden, je moet da gewoon zeggen. Dan zouden ze da normaal ni kunnen zien.
    Anders moet je is bellen, op een site staat toch een telefoonnummer voor als je vragen hebt, gewoon is bellen.
  • Wij hebben ook de lijst bij dreambaby gelegd en ik heb de naam nog niet doorgegeven. Dat zal pas bij de geboorte zijn. Maar ze kunnen dat we wel verbergen hoor, ze kunnen zelfs het geslacht verbergen. Dus ik denk niet dat het een probleem mag zijn.
  • Bedankt voor jullie reactie, dames!!
  • gewoon is bellen dan kunnen ze dat checken smile.gif

lief van die mensen dat ze al iets van je lijst willen kopen

geven jullie lijstgegevens al door aan sommigen voor de geboorte?

groetjes
  • Hier staan dingen verborgen die verwijzen naar het geslacht maar mijn ouders, schoonouders en schoonzus hebben de code al...

xx muizeke x
  • hier is de lijst ook al online - onze ouders, broer en zus alsook meter en peter hebben de code... het geslacht is al geweten, maar bij maxim was dat niet zo, en hebben we gewoon alles verborgen die ernaar verwees herinner ik me.

de ouders hebben al wat gekocht hoor van de lijst... en ikzelf ook content.gif

de naam is bij Baby2000 ook nog niet geweten trouwens, de lijst staat op onze familienamen of op een nummer (dat ik dan op zo'n kaartje schrijf en meegeef met de geboortekaartjes).
  • Hoi,

Ik heb ook nog eens naar dreambaby gemaild en daar hebben ze me verteld dat ze enkel de naam kunnen zien als ze naar de winkel zelf gaan, dus niet als ze online bestellen.
    Ik heb mijn lijst online gelegd en daar moest ik de naam invullen.

Bij ons weet iedereen dat het een meisje is, dus dat is geen probleem, enkel de naam.

We zijn er dus nog altijd niet uit of we de codes al gaan geven.

De mensen hebben zelf de codes gevraagd aan ons. Ze vinden het niet gepast om zonder kado naar de materniteit te komen. Heb al proberen duidelijk te maken dat een kado voor ons echt niet het belangrijkste is. Ma ja...

Liefst geef ik ze niet op voorhand, zo ben ik zeker dat ze de naam niet op voorhand kennen.

Geniet allemaal nog van de laatste weekjes!!

groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld