zwanger voor november

• Hallo iedereen,

Ik ben ook nieuw op het forum en 9 weken zwanger van mijn eerste kindje na 2 miskramen. Ook uitgerekend voor 7 november.
    Ik zou graag in jullie fb groepje komen smile.gif

groetjes

Ilke

• Hoi allemaal. Ik ben uitgerekend voor 2 november en ik zou graag mee volgen in het FB groepje. Ik twijfelde een beetje of ik nu al zou invoegen, want ik heb de laatste dagen wat bloedverlies....morgen echo, dus dan weet ik of alles ok is πŸ˜‰.
    Ik zal Lisa een pb sturen.
    Groetjes Joke
  • hopelijk morgen goed nieuws 😊
  • Geen goed nieuws hier vandaag 😒. Geen hartslag en niet meer gegroeid. Tzal niet voor november zijn bij ons😒
    Veel succes met jullie zwangerschappen!
  • Veel sterkte @Joke2018. Hier is het helaas midden maart ook verkeerd gelopen owv BBZ. Leven kan soms zo hard zijn
  • Ik moet me hier helaas afmelden
    MA op 10 weken
    We zijn gebroken
  • @ dansprinsesje, wat verschrikkelijk, veel sterkte sad.gif

Ik sluit me ook graag aan bij een gesloten facebookgroepje, ik ben uitgerekend voor 12/11. Heb al een pbtje gestuurd.
  • @Dansprinsesje heel veel sterkte. Ik begrijp helaas hoe je je voelt... dikke knuffel
  • Uitgerekend voor 19/11

In het verleden 2 miskramen, nu ongepland zwanger en sta er alleen voor. Dus alle info en tips zijn zeker welkom!
    Ik sluit me dus graag bij jullie aan.
  • @Lien_1983 stuur me een berichtje en ik voeg u toe ☺
  • Hallo iedereen,

ik wil me ook graag toevoegen aan het fb groepje. Ik ben uitgerekend voor 4/11 en heb al 2 zoontjes, eentje van 8 en eentje van 3. In november vorig jaar heb ik een bbz moeten laten afbreken met MTX en ik mocht eigenlijk 6 maand niet zwanger worden. Grote verrassing en ook een beetje paniek toen ik begin maart zwanger bleek te zijn. Ondertussen verschillende echo's en dagelijkse misselijkheid later, lijkt alles goed te gaan, vandaar dat ik nu toch in het groepje zou willen.

@Diedy ik stuur je een pb.
  • @Diedy ik heb je een Pm gestuurd, zou je me ook willen toevoegen aan het Facebook groepje? Bedankt!
  • hey ik zou me graag ook aanmelden voor de facebookgroep ik ben uitgerekend op 27/11 maar weet niet goed hoe ik me er voor moet aanmelden
  • Fbgroep

Stuur me maar een pb met je facebooknaam en beschrijving van je profielfoto smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld