@Este wij hebben al iemand die ons kaartje gaat ontwerpen en ik heb al ideetjes. Ik denk dat we stilletjes aan wel gaan beginnen met een ontwerp.
Ik en mijn man zijn redelijk snel tevreden in zo'n dingen. Het moet uiteraard mooi zijn maar we gaan er ook niet kei ver in gaan. Er gaat altijd ooit wel iets beter bestaan. Voor onze huwelijksuitnodigingen was dat ook heel snel geklonken

Zoiets belandt bij veel mensen gewoon in de vuilbak ... na een tijdje.
Een naam hebben we een beetje wel. Mijn man is helemaal overtuigd. Ik nog niet helemaal. Hij praat er altijd al over met haar naam. Wij zijn van de kempen en ik heb schrik dat als mensen met een echt kempisch accent de naam gaan uitspreken dat het niet meer mooi blijft ... Dus ik moet mijn man ook nog wat trainen in zijn uitspraak naar onze dochter toe. Ik ben heel AN opgevoed en zou dat graag doorgeven hoewel ik merk dat je die klanken en woorden wel snel overneemt van anderen. Mijn dialect verspringt nogal gemakkelijk naar gelang de regio waar ik woon

... en ik ben al wel wat verhuisd in mijn leven
Op de moment hebben we twee namen en waarschijnlijk gaan we op de moment van de geboorte zien wat het beste bij haar past. Ik kijk er al naar uit ! Ben al aan het aftellen... Nog 22 weken ...

Geboortelijst gaan we ook een beetje verder van onze woonst leggen. Mensen kunnen online bestellen he en af en toe eens wat verder rijden om die spullen op te halen is ook geen ramp denk ik maar.