November "15

• Hier tussen 39 en 40w. En zn operatie dag is vrijdag. Alles zat nog goed dicht en bij Luca ben ik ook overtijd gegaan en ingeleid. Mn lichaam geeft ook nog geen signalen dat het zou kunnen beginnen dusja wachten we af!
    En er zijn al 10babys fzo geboren dacht ik, ben d etel kwijt haha
  • Vind het jammer dat iedereen van facebook hier niet meer schrijft sad.gif
    Was graag op de hoogte gebleven..

@HappyFuture hier word het ook'niet meer op 38 weken gepland. Juist omdat ze ervan overtuigd zijn, hoe langer in mama's buik, hoe beter wink.gif
  • Ik vind het ook jammer..
    Gelukkig is niet iedereen weg van het forum.

Hier geen nieuws. Volgens mij wil hij nooit eruit gaan komen haha! Zo voelt het in elk geval..
  • @HappyFuture het is veel te goed in de buik van mama voor de ukjes wink.gif
    Papa leren kennen? Is dat echt nodig? tongue.gif wink.gif
  • Hey dames,

@HappyFuture: Gevoel is zo herkenbaar!

Hier ook aan het afwachten... Had deze nacht precies wat voorweeën en lage rugpijn, maar is niet doorgezet. Donderdag nog eens naar gyneacoloog. Ben voor vrijdag uitgerekend. Ik hoop echt dat ik niet overtijd ga hoor! Zie dat echt niet zitten. Nuja, we hebben daar niet veel in te beslissen zeker smile.gif
  • @JAR haha! Hier is de papa super ongeduldig. Hij wil niets meer horen over alle andere baby's die geboren worden want hij begint zich behoorlijk te ergeren dat die van ons nog prima zit haha!

@Elena00 Pff overtijd gaan zie ik ook niet zitten. Hier voor zaterdag uitgerekend maar kan me niet voorstellen dat meneer binnen een aantal dagen geboren wordt. Misschien is het nog onwerkelijk of hij blijft daadwerkelijk zitten tot de inleiding volgendeweek -_-
  • Ooooh meiden toch, wat lees ik... allemaal zo ongeduldig? smile.gif Nou ja, het is spannend ook hé!

Vandaag nog eens op controle geweest, ze weegt intussen 3,400kg. Zat op P60, dus is op zich best ideaal... Op de monitor waren intussen al regelmatig voorweeën te zien, maar dat wil weinig zeggen natuurlijk! Inwendig onderzoeken ze niet meer tot op 40 weken. En de test van streptokokken was negatief, dus hoef geen antibiotica tijdens de bevalling, vond ik ook al een opsteker! Verder nog een paar dagen werken en dan eindelijk rust... Even dan toch wink.gif Geniet van de laatste schopjes!!!!
  • Ons meisje met de naam Lenthe is ter wereld gekomen op 9 november 2015 om 17u11. Ze weegt 3kg510 en meet 50,5 cm. Ze moet wel nog een nachtje in de couveuse door de moeilijke bevalling, maar ze stelt het voor de rest super!
  • @Kirsten. Proficiat!

Ook wij werden gisteren 9/11 trotse ouders van een tweede zoon. Hij heet Emile, 52 cm en met zijn 4kg240 zoals gedacht een stevig bazeke.
    Ondanks dat hij groot is een hele vlotte bevalling geweest.
  • @Kirsten. @Ihme Van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie hummeltjes content.gif

Nou dames, wie volgt?
    Hier rommelt het een beetje sinds gisteravond maar zet niet door. Zo teleurstellend..
    Benieuwd of ik overtijd zal gaan...
    Iedereen succes met de bevalling/keizersnede! Hoop snel al jullie mooie bevallingsverhalen te lezen smile.gif
  • Onze kleine meid Elena is deze ochtend geboren smile.gif 3800g
    We stellen het super.
  • @JAR gefeliciteerd! Flinke meid zeg. Geniet ervan! love.gif
  • @kirsten. @JAR @Ihme: allemaal dikke proficiat!!!! Geniet van jullie baby's, hopelijk zitten jullie allemaal op een roze wolk!

@happyfuture: wij kunnen toch niet achterblijven hé?! Hopen dat we snel onze baby's vast hebben!
  • Merci smile.gif
  • @Zon85 Klopt! Nu wij nog.. Volgens mij zijn we met nog maar 3 over ofzo?...
  • @JAR : Waaw dikke proficiat hoor!!!! Is de keizersnede wat meegevallen?

@Zon85 en @HappyFuture : mij aub niet vergeten bigsmile.gif.
  • De keizersnede is me goed meegevallen smile.gif
    De pijn nu is ook zeer goed te doen.
    Morgen krijgt onze meid een echo van de heupjes owv stuitligging, hopelijk is alles goed....
  • @Elena00 ik vergeet je niet,jij bent die 3e persoon haha! Morgen moeten we volgens mij beide weer naar de verloskundige / gun hè?

@JAR super om te horen dat het is mee gevallen. Hopelijk is de echo goed en herstel je vlug smile.gif
  • @HappyFuture : Ja idd, morgen naar de gyneacoloog. Hoop dat hij toch al wat beweging ziet !

@JAR: Succes met de echo morgen !! Ik twijfel er niet aan dat alles goed zal zijn wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld