November "15

• November "15

28/2 positief getest dus hierbij.... bigsmile.gif
    Zou voor 7/11 zijn.
    Nog iemand uitgeteld voor november? smile.gif
  • Proficiat!

Wij hebben ook op 28 februari, weliswaar heel licht, positief getest smile.gif. Zondag en woensdag nog een test gedaan en telkens duidelijker. Dus we zijn voorzichtig positief. Ik heb twee miskramen achter de rug, dus het voelt wel anders!
    Ik denk ook dat het voor 7/11 is, maar misschien een paar dagen later. Ik denk dat mijn ovulatie later was dan normaal. Ik mag 17/3 al een eerste keer op controle.

Groetjes
  • Een voorzichtige proficiat!! smile.gif
    Hopelijk gaat alles dit keer goed!
    Krijg je dan de 17e ook al een echo?

ik mag eind deze maand voor een eerste echo gaan, zo spannend maar nog zo lang! Ben er precies 24/24u mee bezig blush.gif
  • Ja ik denk het wel. Mijn gyn doet iedere controle een echo.
    Het is wel vroeg, ik had nochtans aan de telefoon gezegd hoever ik was. Ze zei zelf dat er een eerste afspraak moest zijn rond 8 weken en dan zei ze afspraak 17/3, tja ik heb er niks op tegen wat vroeger te gaan smile.gif!

Ik ben er ook wel veel mee bezig hoor, dat hoort erbij denk ik wink.gif!

Is het je eerste zwangerschap?
    Ik heb al een zoontje van drie.

Groetjes
  • Uitgerekend voor november 2015

Hallo,

Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben van ons 6de kindje.
    Ik ben uitgerekend voor 8 november.
    Maak me wat zorgen omdat ik al een paar dagen serieuze krampen heb.
    Moet precies ongesteld worden.
    Nog iemand die deze klacht heeft?

• Yep, mijn eerste zwangerschap! smile.gif
    Wel fijn zo,een vroege echo! smile.gif

Proficiat Martine!!!
    Dat gaat een drukte worden! happy.gif
    Ik heb zelf ook krampen, soms iets erger, soms bijna niet.
    Volgens m'n huisarts zou dat wel volledig normaal zijn.
  • Hier ook uitgerekend voor November.
    maandag 2 maart naar de HA voor bloedtest omdat ik toen op 32dagen zat in mn cyclus en al 3weken na mn eisprong volgens de gyn (had echo gehad voor een cyste op 9 februari en had toen net eisprong gehad zei hij)
    HCG was maandag 6... Op woensdag toen ook positief getest (licht), donderdag nog eens (al duidelijker) en gisteren een clearblue met indicator die 2-3weken aangaf. Dus de waardes stijgen wel goed. Donderdag mag ik nog eens bloedprikken omdat ik dan terug naar de HA moet om draadjes uit te laten halen door het wegnemen van een moedervlek.
    Ik weet dus niet precies voor wanneer ik uitgerekend ben, Wel dat het ergens in november zal zijn wink.gif
    Dinsdag 24 maart mag ik naar de gyn. Dan ben ik volgens mn laatste ms 8weken en volgens mn bloedtest 7, dus hopelijk kunnen ze me dan meer uitleg geven wink.gif
    Ik heb wel al steeds wat bruinig slijmverlies, maar HA zei dat het nog door innesteling was, dus het blijft wel spannend en afwachten natuurlijk...
  • Ik kom mij hier ook voorzichtig toevoegen! Deze morgen positief getest. Ik ga volgende week naar huisarts voor bloedafname. Spannend allemaal!!
  • Ik kom hier ook al even piepen.
    Op 5/3 (nod) licht positief getest en vanmorgen 9/3 nog eens een duidelijk plus teken.
    Een afspraak gemaakt morgen bij de huisarts voor bloedafname, ik ben benieuwd!

Voor mij een tweede zwangerschap, ik heb al een dochtertje van bijna 18 maanden.
  • @Line: proficiat !! Ik mag morgen bellen voor bloeduitslag­čśŐ
  • Ook voor jullie proficiat!!

Ik durf me nog steeds niet superblij te maken, kon ik maar 3 weken doorspoelen!! Dacht altijd eens die positieve test, ga ik op een wolkje zitten, maar dat is dus nog niet heel....

Heeft iemand van jullie al kwaaltjes? Want buiten soms wat krampjes voel ik nog helemaal niets.
  • Hey,

Ik had ongeveer 1 week last van krampjes en kon de geur van chocolade niet verdragen.
    En sinds vandaag misselijk, heel de dag sad.gif
  • Heeeeeeel voorzichtig voeg ik me toe.
    4 miskramen op 2 jaar tijd en nu terug zwanger. Deze middag positief getest. Ik vermoed rond 18 november uitgerekend te zijn.
  • Proficiat allemaal!

@poesh: Hopelijk lukt het nu wel, ik duim alvast! (Ik herinner je nog van in het uitgerekend voor februari groepje, ik had toen ook een miskraam)

Ik heb niet zo veel last van kwaaltjes: lichtjes pijn aan mijn borsten, lichtjes misselijk, maar waar ik vooral last van heb is de vermoeidheid! Ik zou nu al naar bed kunnen, al is dat misschien wel een beetje overdreven wink.gif.

Groetjes
  • @lhme wat naar dat je ook een miskraam hebt gehad. We duimen voor ons allemaal. We starten met baxters, ben eens benieuwd, morgen bellen voor bloeduitslag..
  • Vandaag naar HA gebeld. Resultaten waren positief. Zou een 5tal weken zijn. Mag op 2 april voor een eerste echo. Hopelijk blijft alles goed gaan !

@poesh: pfff 4 miskramen. Wat heftig! Ik duim dat het deze keer blijft zitten! Ook voor alle anderen natuurlijk !!!
  • Hoi,

Proficiat aan alle zwangeren!
    Ik denk/hoop dat ik me ook bij jullie mag voegen. Ik had me begin vorige maand toegevoegd aan het oktober clubje. Maar op 8 feb. Ben ik beginnen bloeden, miskraam dus. Nu 4 wkn verder, weer positieve test in mijn handen. Hopelijk blijf ik dit keer zwanger. Ik voel me nu meer zwanger, zere borsten, vanmorgen zeer misselijk, hoofdpijn. De vorige keer had ik continue het gevoel mijn regels te krijgen, voelde niet goed. Dat voel ik nu niet.. Maar ik heb wel sinds mijn miskraam een onaangenaam gevoel in mijn onderbuik. Had nog een afspraak bij mijn gyn staan op 19 mrt, was eigenlijk voor 12 wkn echo. Maar ik laat hem staan zodat ze toch ff kan kijken of t wel oke is (mijn baarmoeder bedoel ik) want er zal nog niks te zien zijn op dikke 5 wkn.

Hier lopen/kruipen al 2 kindjes rond van 2jr8mnd en 13mnd.
  • Ook van mij proficiat aan alle zwangeren trouwens.
    Ik mag deze middag bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek.. Tussen 2 en 4u, ik hoop een gaatje te vinden op mijn werk, anders is het donderdagochtend dat ik pas kan bellen. Toch best weer spannend, maar het voelt echt anders deze keer, niet zozeer door kwaaltjes, maar een algemeen gevoel... Laten we hopen dat dit gelijk heeft..
  • @poesh, proficiat!
    Zo heftig! Hopelijk gaat nu alles goed!
    Mag ik vragen wat die baxters juist inhouden?

@suus, ook proficiat!
    Hopelijk word november een heel mooie maand voor iedereen!
    Ik wist eigenlijk niet dat een mk zo vaak voorkomt ponder.gif pf lijkt me zo zwaar! sad.gif

Ik voel nog steeds niets! Enkel nog steeds krampjes.. En s'avonds wel wat maagpijn.

Misschien met een lijstje beginnen?
    Boterbloempje - 25 jaar - 1ste kindje - 7november

Afspraken:
    Boterbloempje - 30/3 - 1ste echo

• Uitgerekende datum:
    Boterbloempje - 25 jaar - 1ste kindje - 7november
    Poesh - 23 jaar - 1ste kindje -18november

Afspraken:
    Boterbloempje - 30/3 - 1ste echo

Goh die baxters zijn immunoglobuline, waarom dat juist werkt is niet bewezen. Het is wel bewezen dat het veilig is voor mij en de baby/foetus.
    Ik moet die alle 3 weken krijgen tot 20 weken. Het is redelijk omslachtig om het goed uit te leggen.

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld