Zwangerschapskleding

• Hallo iedereen,
    weet iemand waar je online zwangerschapsbroeken met lengte 30 kunt bestellen? Tot nu toe alleen esprit gevonden, maar die broeken vallen qua beenwijdte te groot uit bij mij. Heb nu eens een 'skinny' model besteld, hoewel ik normaal nooit skinny draag. Hopelijk zijn die bij het zwangerschapsmodel dan ook wat breder...
  • Neufmoisbelle miss?
  • Welke maat van broek heb jij normaal omdat je ook 30 lengte nodig hebt? Kleine maat?
  • Ik heb ook een 30 van lengte en 30 bovenaan, ik koop meestal tommy die zijn kort genoeg hihi of van esprit de short versie van broeken
  • Weet iemand een leuke winkel met suitekleedjes? Ik ben in juli getuige van een huwelijk! Buikje zal nog klein zijn maar in een gewone strakke jurk zal ik niet meer raken.
  • Vanaf wanneer draag je zwangerschapskleding?

Ik ben +/- 10 weken en ik vind dat ik al zoooo nen dikken buik heb! Nochtans gaat de weegschaal nog niet echt over. ik moet vaak mijn riem of knop al open zetten! en ik draag enkel nog losse dingen omdat ze het anders zouden zien. ik dacht dat da pas na 4 maand was ofzo.

En hoe werkt dat met die maten? Is dat 1 keer kopen of heb je kleding tot 6m zwanger en dat kleding tot 9 maand...

T'is dus overduidelijk mijnen eerste keer wink.gif
  • Normaal kan je tot je bevalling met dezelfde maat doen en je draagt het vanaf dat je zelf vind dat het comfortabeler is dan je gewone kledij wink.gif
  • Ik droeg vorige keer zwangerschapsbroeken al vanaf 10 weken! Het zat gewoon véél comfortabeler blush.gif Ik heb verder ook niet veel 'losse' kledij... vrienden zijn niet gewend dat ik zoveel los draag, dus 't moet wel opvallen nu wink.gif

Zwangerschapskledij gaat (gelukkig!) een hele zwangerschap mee hoor! Anders zou je maar weinig plezier hebben van je kleren! horror.gif
  • Ik droeg vorige zwangerschap pas zwangerschapskledij vanaf 4 maanden. Toen ging het snel, want op vijf maand vroeg men al of ik volgende maand moest bevallen blush.gif

Nu wordt het stillekesaan tijd denk ik... Rond drie maanden ga ik toch eens een zwangerschapsbroekske aandoen goofy.gif
    Gelukkig hielpen tot hiertoe losse kleedjes met een hoge riem perfect!
  • Ik draag mijn zwangerschapsboek al van 8w, door de misselijkheid kan ik momenteel mijn gewone broeken niet meer verdragen. die zitten trouwens ook al wat strakker.
  • Ik draag sinds vorige week ook terug mijn zwangerschapskledij. Had deze uitgeleend aan mijn schoonzus omdat zij 1 week vroeger is uitgerekend maar heb alles moeten terug vragen goofy.gif
  • blijf je gewone broeken dragen doorheen zwangerschap

Dag dames!
    Met een bellybelt kan je je gewone broeken lang blijven dragen, ik ben hiermee tijdens mijn zwangerschap meerdere broeken helemaal tot op het einde blijven dragen. Het is een verlengstuk met verschillende standen en drie lapjes stof met verschillende kleuren om de opening te bedekken. Een mooie tuniek erover en klaar, zoals bij een zwangerschapsbroek eigenlijk. Ook handig na de bevalling omdat je hiermee meteen je gewone broeken terug aankan! je vindt hem online op bellybelt.be
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld