Werken wordt te zwaar

• Dag dames

Hebben jullie ook soms de indruk dat voltijds werken jullie te zwaar begint te worden? Hoe gaan jullie hiermee om?

Ik heb net 2 weken verlof en voor het verlof 2 dagen ziek thuis gezeten. De warmte was me teveel geworden.. Bloeddruk heel laag, veel geslapen in het verlof. Als ik denk aan morgen... pff ik heb helemaal geen zin meer om te gaan werken. Dit mede dankzij het feit dat ik de indruk heb dat er geen rekening wordt gehouden met mijn zwangerschap. Ik krijg namelijk het werk bij van een collega die op zwangerschapsverlof is. Als andere collega's ziek zijn of met verlof zijn geweest, krijgen ze extra tijd om deze achterstand in te halen... Ik dus niet... Mede dankzij het personeelstekort en het vele werk en ik weet dat mijn bazin zich hierbij ook niet goed bij voelt, maar ja ondertussen verandert het niets voor mij... Naast het werk zelf, begin ik echt heel moe te worden en begint mijn buik ook aardig in de weg te zitten. Ik slaap amper door de warmte en 5 stappen zetten en ik ben alweer doodmoe of lig misselijk in de zetel... Ik hoop dat dit gaat beteren als het wat minder warm wordt buiten, maar dan zullen we eerst nog een paar weken moeten overbruggen vrees ik ... upset.gif
  • Hey,
    Ik weet niet wat voor werk je doet, maar kun je niet eens met de huisarts gaan praten of hij je geen ziekenverlof kan voorschrijven? Ik moet zelf stoppen met werken op 17/8 maar ben al thuis sinds 1/6. Ik kon het toen al niet meer trekken! Ik werk in de thuiszorg als verpleegkundige.
    Groetjes
  • Bij mij gaat het nog. Ik heb bureaujob en nu is het een rustige periode.

Hangt er vanaf welk werk je doet en hoe je jezelf voelt. Ik heb al gemerkt dat je echt niet mag vergelijken. Mijn schoonzus ging nog gaan sporten in haar laatste maand... ik geraak nu ver de zetel niet meer uit zonder hulp!

Ik heb alleen schrik van 'stess/drukte' op het werk. het minste beetje stress of druk krijg ik harde buik, en kben nogal een stresskip...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld