Kwaaltjes

• 2 mei 2 e echo dus is niet zo lang meer. Ik maak me niet echt zorgen, gezien de plaats zo hoog op mijn buik zit. Toch raar e wat een lichaam doet als je zwanger bent!
    wave.gif
  • zwangerschapsischias

had het al heel wat lastiger in mijn zwangerschap dan bij Bryan, nu blijkt ook nog dat ik zwangerschapsischias erbij heb ook. al sinds een paar dagen verschrikkelijke pijnscheuten in mijn rechterbil, tot dit weekend, toen zat ik plots helemaal vast, kon me niet meer bewegen, uiteindelijk op bed gaan liggen, en eventjes overgegaan en terug proberen rondlopen, dit gaat heel moeilijk, kan met moeite stappen, de trap geraak ik af, maar met heel veel moeite op, hoop dat de pijn verminderd, was net begonnen met de kinderkamer leeg te maken en op te ruimen om deze te kunnen installeren, zal nog even geduld moeten hebben en hopen dat de pijn wat verminderd
  • Hey dames,
    Ik heb een verschrikkelijke nacht achter de rug. Het begon gister met wat zeurende hoofdpijn maar vannacht was het niet meer om uit te houden ik kon niet liggen want dan werd het erger en misselijk en braakneigingen. Wat kan ik hieraan doen? Heeft hier nog iemand last van gehad?
    Groetjes
  • Hey Jessica,
    Is het ondertussen voorbij of geminderd? Ik zou er toch mee naar de huisarts gaan. Da's geen gewone hoofdpijn meer, hé.
  • Het Veerle, bedankt voor je reactie. Ik heb uiteindelijk contact opgenomen met het ziekenhuis. Daar hadden ze me gezegd dat het waarschijnlijk migraine is. Mag dafalgan 500 nemen. Vandaag gaat het gelukkig wat beter hopelijk is het morgen helemaal voorbij!
    Groetjes
  • Fijn te lezen dat het al beter gaat. Zorg goed voor jezelf!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld