Geboren !!

• Onze Robin is geboren op 12 november; 3,510 kg; 51cm

dat is 2 weken te vroeg. Was uitgerekend voor 22 nov. maar dat vind ik niet erg. Anders zou hij mss wel te zwaar geweest zijn om er uit te krijgen wink.gif

Verloop bevalling:
    Mijn water is gebroken maar er waren geen weeën dus ben ik terug een dag naar huis gestuurd. pregnant.gif Niet praktisch met gebroken water... DAT BLIJFT LOPEN!! uit pure miserie heb ik een pak pampers open gedaan want maandverbanden vangen dat niet op. Ik heb er maar liefst 15 gebruikt op 1 namiddag!
    Om 18u s'avond terug naar het ZH met weeën om de 3 minuten maar eens daar aangekomen viel alles terug stil. Mijn weeën waren niet sterk genoeg dus baxter gekregen. En al heel snel epidurale gevraagd. Ik geef toe, ik zou het nooit gehaald hebben zonder die verdoving. Ik werd misselijk en draaide weg en ik kon mijn ademhalingsoefeningen niet goed doen!
    Dan is het super snel gedaan. Op 2u aan baxter had ik 10 cm en daar was ie dan! baby2.gif
  • Proficiat mams! Das nog een vrij vlotte bevalling! Geniet van je kleine man...

Hier rommelt het ondertussen ook wel, ik vermoed dat het niet lang meer zal duren!

thumbup.gif
  • Veerle, het wordt idd op z'n italiaans uitgesproken dus 'Djada' eigenlijk smile.gif
  • Dag iedereen! Ons zoontje werd dinsdag na een vlotte bevalling geboren. 4,2kg en 52cm! We stellen het heel goed!
  • Toetsie proficiat!! Hoe noemt jullie zoontje?

Ik ben bevallen op 20 nov van een dochter, Noor.
    Ook een vlotte bevalling maar wel zeer heftig omdat het net zo kort was.
    Maar zo'n dotje op je buik doet je snel alles vergeten he bigsmile.gif <3
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld