Facebook groepje november mama's

• Wendy wat staat er op je profielfoto? Je bent nl niet de enige met die naam op FB bigsmile.gif
    (en voor diegenen wat hun volledige naam hier zetten, als je toegevoegd bent, haal je die er best even af, want als ze dat intypen op google, komen ze hier uit...)
  • Lizzy, oei geen erg in gehad, sorry, ik ben van Lokeren als je dat ook kan zien, en is een foto van onze trouw, we kussen elkaar, heb kleed aan rood met wit en m'n man een blauw kostuum. Groetjes
  • Wendy, ik kan je nog steeds niet vinden blush.gif Kan je mij een PB sturen? Dat staat nl bij jou niet aan. Dan geef ik je mijn naam en kan jij mij zoeken...
  • Hoi dames,

We raden jullie aan om je volledige naam niet zomaar op het net te zetten!
    In veel gevallen moeten wij die dan op aanvraag terug verwijderen, wat voor een pak extra werk zorgt.

Bij deze heb ik jullie namen nu al vervangen door sterretjes.

Groetjes,
    Eva
  • Vita, heb je mn priveberichtje op facebook gekregen? Zo weet je wie ik ben smile.gif

Dames, ik vrees dat ik hier zal moeten weggaan. Mn datum is verplaatst naar 4 december. Of mag ik er nog bij blijve smile.gif
  • Tuurlijk mag je blijven tongue.gif
  • hey
    mag ik ook bij jullie groep op facebook
    ik ben uitgerekend voor 1 november
    maar heb altijd in het oktobergroepje gezeten
    omdat ik dacht dat ik vroeger ging bevallen
    maar ik denk nu dat ik toch over ga lopen
    nu, ik hoop het eigenlijk dat ik ga overtijd gaan
    want als men meisje op tijd geboren zal worden dan moet ik nieuwe kleertjes gaan halen
    ze is wat klein en lichter dan de gemiddelde baby
    en heb maar kleertjes vanaf 50
  • Stuur mij een priveberichtje met je naam dan voeg ik jou toe.

GrAangepast door Vita op 20/08/2013 09:41
  • heb je toegevoegd want mij ga je niet vinden
  • november 2013

Hoi,

Ik kom toevallig hier op dit forum terecht maar ik heb geen tijd om altijd alles bij te lezen.
    Ik heb wel interesse om in jullie gesloten facebook groep te komen als dat ok is ?
    Dat is iets gemakkelijker om alles te volgen.

Ik ben uitgeteld voor 10/11/13
    Ik ben van Limburg.

groetjes!
  • Fluffy stuur me even een pb met je naam en beschrijving van je profielfoto. Dan voeg ik je toe.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld