Babynamen

• Hey,

Voor ons eerste kindje wisten wij de namen voor zowel Jongen ALS meisjes voor mijjn vrouw eigenlijk al zwanger was.

Maar nu komen we er niet uit...
    Dus, alle sugesties zijn welkom.

Ons zoontje noemt Lander , ja uiteraard iets dat er bij past natuurlijk.
    Indien Jongen dachten we aan Lens of Lars daar zij we het beide eens mee maar een meisje pff komen we niet uit.... Lenke , Lobke , Lynn , Sterre , Mirte....
    Geen idee

Alle ideeen zijn welkom

Grtz.
  • Lex voor een jongen? Vind ik wel mooi bij Lander.

Voor een meisje zou ik dan eerder voor Louise gaan. Lander en Louise vind ik mooi.

Mssn eens inspiratie opdoen bij het topic babynamen? Daar komen vaak bruikbare tips smile.gif
  • Ik ben er absoluut niet voor te vinden om je kindjes dezelfde beginletter te geven, is te veel jip en Janneke. Maar ok ieder zijn smaak he.

Wat denk je anders van
    Lander & Maaike
  • hoi

Ik en er ook niet zo voor te vinden om de namen met de zelfde letter te laten beginnen. Het klinkt in mijn oren niet zo leuk vind ik. Wel moet ik zeggen dat ik Lander een heel goede keuze vind.. tongue.gif Is een naam die bij mij ook al langer door mijn hoofd spookt. wink.gif

Zelf verder niet direct inspiratie welke naam bij Lander zou passen. Wij zijn er ook nog lang niet uit welke namen wij gaan kiezen bigsmile.gif
  • Een meisjesnaam hebben we al maar indien het een jongen zou zijn zitten we met de handen in het haar.

Mijn zoontje heet Louis en ik zou graag terug een naam hebben die in het Nederlands, Frans en Engels goed klinkt. Suggesties? smile.gif
  • Wat denk je van oliver ?
  • Hier staan de namen vast,(normaal toch) Voor een jongentje Jace. En Meisje , Ella-june maar roepnaam Ella <3
  • Mom2be, wat een mooie keuze als het een meisje gaat worden bigsmile.gif wink.gif
  • mom2be, mooie naam! maaruh, ben je niet bang dat er misschien mensen zijn die je kent en meelezen?

Hier staan namen al vast, zowel voor jongen als meisje goofy.gif manlief en ik hebben helemaal dezelfde smaak, dus dat was snel gefikst bigsmile.gif Ben er helemaal blij mee!
  • De meesten weten al hoe de namen worden dus , heb er gene bang voor content.gif
  • SaartjeH wij hebben ook een Louis. Wij hebben gekozen voor franse namen die ook internationaal makkelijk uit te spreken zijn en niet te snel afgekort kunnen worden of waar gekke rijmpjes mee kunnen. Onze andere 2 mannekes het Henri en Vincent.
    Bij een volgende jongen denken we aan: Philippe, Victor, Jules......
  • hallo, wij hebben wel al een meisjesnaam, maar als het een jongen wordt hebben we een probleem upset.gif !!! Hopelijk weten we volgende week maandag wat het geslacht is! ben dan 18 weken zwanger, dus waarschijnlijk geen echo disappointed.gif
  • Onze namen stonden ook vast al voor we het geslacht wisten.
    We houden dit wel geheim, maar aangezien we al weten dat het een jongetje word mogen jullie wel onze meisjesnaam weten en dat was
    Ella-Noor. Ons andere dochtertjes heten Riana en Lucie.
  • Als het bij ons een meisje geweest zou zijn, dan was het een Leonore content.gif
  • Wij weten nog niet wat het wordt nu, maar onze meisjesnaam staat al vast en onze jongensnaam zo goed als. We hebben dezelfde goesting (oef) en dus lig ik ook niet wakker van de namenkwestie smile.gif
  • het heeft even geduurd maar we zijn er uit! na een meisjesnaam ook eindelijk 1 naam gevonden voor een jongen!!! We willen wel weten wat het wordt maar ik wou toch voor allebei een naam hebben, je weet maar nooit voor welke verrassing je komt te staan!!!
  • Nu zijn we wel nieuwsgierig hoor @jessy !
  • hallo,

weer even de tijd gevonden om te reageren! Ondertussen weten we het geslacht van ons kleintje, maar dat houden we voorlopig nog geheim. Ik wil jullie wel verklappen dat als het een meisje wordt ze Lonne gaat heten baby.gif en als het een jongen wordt hij Kobe gaat heten baby2.gif !

Groetjes
  • Ter zijn zo veel namen die mooi zijn! Luxe-proleem! wink.gif

Robin, Wout, Finn is onze top 3.
    Voor meisje: Lore, Emma, Mila.

We zien wel.
  • Voor een meisje stond de naam als vast!!

Joyce baby.gif

Voor een jongen hebben we heel lang moeten zoeken... maar de naam is er nu dan ook!!

Nyoh baby2.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld