3D echo

• Hey, mijn man wil doodgraag een 3D echo laten doen. Ik geef daar niet echt om (ik heb een beetje schrik dat dit toch een vertrekend beeld geeft en dit toch veel geld kost). Maar bon, ik gun hem dat folieke wel!

De gynaecoloog doet dat niet bij ons aangezien dat medisch niet relevant is. Ze verwees ons door naar echo-doc in gent, maar dat is al volzet tot 18nov!!

Waat iemand waar wij nog terrecht kunnen. Ik vind redelijk wat op internet maar ik lees ook wel slechte reacties. Dus hebben jullie ergens positieve ervaringen (en liefst makkelijk bereikaar uit gent en omgeving)?
  • Is regio leuven nog voor jou te doen? Zoek anders eens op : op de roze wolk ( lubbeek)
  • Mijn gynaecoloog in Sint-Niklaas doet dat elke keer wij voor een echo gaan... Anders moet je eens informeren bij AZ Nikolaas, er zijn wel meerdere gynaecologen die het daar doen.
    Ik vind het allesinds zeer leuke foto's om naar te kijken, maar ik moet eerlijk toegeven, als je kindje niet goed ligt, dan heb je er niet veel aan.
    Mijn kindje ligt al de hele tijd met het hoofdje beneden en placenta ligt achteraan, dus ik kan elke keer mooi zijn gezichtje zien.
    We proberen ons hier niet op vast te pinnen, want zo een kindje verandert heel snel, maar het schept toch een enorme band vind ik!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld