kort van ademheid

• goeiemorgen , zijn er nog mama,s met het probleem,dat ze kort van ademheid zijn , als ze iets doen of in zetel liggen?ik heb er soms last van ,maar hoop dat de 10weken voor bij vliegen , moet vanmiddag op controle bij de gyn
  • O ja, regelmatig. En al even. Maar is ook perfect normaal he. Uw longen krijgen minder plaats, dus heb je minder volume lucht dat per keer kan 'ververst' worden, dus moet je vaker ademen. Als ik in bed lig, lig ik echt uit te hijgen. Maar op zich valt conditie wel nog redelijk goed mee, want zwangerschapszwemmen lukt vb. nog prima.

Eigenlijk ben ik nog niet zo aan het aftellen (behalve naar mijn vakantie goofy.gif )
  • Hier ook dat probleem!
    Helaas is daar niks aan te doen.

Ik probeer gewoon rustig aan te doen,maar het is best vervelend.
    Hopelijk vliegen de laatste weken zo voorbij.
    Ben al doodmoe als ik een klein stukje moet lopen.

Groetjesss
  • ja dames beste is op tijd en stond te rusten en genieten van aantal weken zwangerschap nog ,da we hebben want en maal de baby er is zullen er andere taken van ons verwacht worden,hihi
  • je moet mij eens horen zuchten als ik ons ventje van 12 kilo naar zijn bedje gedragen heb op het 2de verdiep... goofy.gif
  • Idem hier... Ik loop soms echt te snakken naar adem en vooral naar temperaturen die een pak lager zijn dan nu. Dat zou ook al wat helpen. wink.gif
  • jep, hier ook! heb het zelfs al eens 's nachts gehad.
    Ik heb ook een patatje van 11,8 kg die ik mag ronddragen, dan kan ik ook nogal hijgen goofy.gif
  • Kort van adem niet echt. Maar als ik fiets, voel ik me een bomma van 60-70 of ouder. Normaal rijd ik aan een vlot tempo maar nu heb ik precies bij momenten echt moeite om vooruit te geraken. Echt zo'n tempo van 13-14 km/uur. Als ik dan samen met m'n moeder naar de markt ofzo fiets moet ik haar echt vragen om wat rustiger te rijden...

Vanmorgen weer bloed laten prikken, morgenvoormiddag uitslag. Ben benieuwd, wel weer wat last van jeuk sinds zondag... En zeer weinig eetlust... Krijg niet echt iets binnen... Mezelf echt verplichten om eens een stuk fruit of yoghurtje te eten... Moest dus vanmorgen nuchter zijn voor die bloedname. Wakker om half 7, bloedname rond 9u en eigenlijk pas om 11.30u een koekje gegeten omdat ik 'moest' van m'n moeder wink.gif...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld