Kleine baby

• Mijn monitor was deze morgen niet goed
    Moet vanavond terug gaan
    Bloeddruk viel mee, maar harttonen waren te strak disappointed.gif
  • Waren ze te hoog ofzo? Toen ik maandag ging zat ik altijd tussen de 145-165. Ik kan wel niet ontspannen tijdens zo'n monitor. Ik kijk telkens mee opt scherm en bij de minste afwijking dacht ik van lap...
    Ik zal alleszinds duimen vnvond! Mss leggen ze die wat langer aan om een beter beeld te krijgen?
    Veel sterkte alleszinds!
  • Het is een te strak patroon
    Er zitten bijna geen acceleraties of decleraties in
  • Bleef altijd rond 140 hangen
  • Alleszinds voldoende uitleg vragen. Ik doe dat hier altijd bij de vroedvrouwen, zijn toch veel minder gejaagd dan de gynae's en hun assisten!
  • Toen ik in verwachting was van Lilly moest ik de laatste maanden 3 maal per week aan de monitor. Ook omdat Lilly's hartslag te constant was en dat ze te klein ging zijn, te weinig groeide,...
    Telkens je bang maken en "je moet meer rusten"... terwijl ik de hele dag al in de zetel lag! Meer rusten was onmogelijk! Lilly hebben ze tenslotte laten inleiden toen ik 5 dagen over tijd was en ze woog 3250 gram en was 48cm. Helemaal niet te klein of te licht. Raar hé dat ze je dan zo bang maken. Ik begrijp het nog altijd niet. Hopelijk is dit bij jou iets gelijkaardigs. thumbup.gif
  • Gisteravond was mijn meid haar hartje beter, maar natuurlijk ging mijn bloeddruk weer goed omhoog
    Het was kantje boordje om naar huis te mogen maar mocht toch gaan
    Moet nu wel vanavond nog eens gaan opnieuw monitor

@ rosy: bij mijn zoon was het ookeen heel strak patroon, zowat hetzelfde als bij je dochter. Hij is gehaald op 37 weken, hing zichzelf op (3 maal navelstreng rond nek)
    Nu denken ze aan pre- eclampsie of HELLP
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld