Kapotje meters

• Wij bevallen binnenkort van ons eerste kindje en zijn van plan om het te laten dopen maar zouden dat maar in de zomer laten doen. Meestal krijgen de meter en de Peter dan een mooi geschenk van hun mete/petekindje. Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die ook al iets bij de geboorte geven of dat ze toch eerder wachten tot de doop zelf? En als je dan al iets geeft wat geef je dan?
  • Wij wachten nu ook tot de zomer om ons kindje te dopen. Bij de geboorte krijgen meter en peter een extra grote pot doopsuikers in een glazen schaal die ze kunnen hergebruiken voor kaarsen, bloemen, snoeppot,... En een zakje met babyspulletjes die ze kunnen gebruiken om te babysitten (tutjes, slabbetjes, pampertjes, knuffel...)Het gaat hier wel over oma en pépé dus zijn zijn gewoon om te babysitten op mijn andere dochter ook. Toen we hen vroegen om meter/peter te zijn kreeg meter een bon voor een gelaatsverzorging (tegen de rimpels van de stress die ze zal krijgen met haar metekind) en voor peter een gepersonaliseerde fles drank (ook tegen de stress). Wel beiden met een knipoog bedoelt natuurlijk!

Bij de doop krijgen ze een kleinere versie van de doopkaars die we laten maken hebben met de tekening en naam er op (zoals geboortekaart) (dagcentrum Schrijfbaar in Snellegem)+ een plateau met foto's van de kleine spruit.

groetjes pregnant.gif
  • Hier gaat de doop ook pas in de zomer zijn.

Bij de geboorte krijgen meter en peter toch een extra cadeautje.
    We hebben voor beiden een fotokader gekocht. En de eerste dag nemen we dan foto's en gaat mijn ventje die laten printen. (Zo waar je met je usb je foto's onmiddellijk deftig kan laten printen, dat we ze onmiddellijk hebben). Dus normaal hebben we dan vrij vlug de foto's (en ik weet al hoe ik die foto's wil smile.gif Dus ventje zal te luisteren hebben smile.gif ). En dan krijgen ze elk hun kader smile.gif

We hebben er op gelet dat bij beiden de kader ook past in hun interieur smile.gif

Wat we met de doop als cadeautje gaan geven, dat weten we nog niet. Maar aangezien deze pas in de zomer is, hebben we nog wat tijd he.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld