jongen/meisje

• Het wordt hoogstwaarschijnlijk een baby2.gif . Maar ik mag me nog niet laten gaan bij het shoppen goofy.gif
  • Wij hadden de hele tijd het gevoel dat het een meisje zou zijn. Op onze kalender bij de bevallingsdatum hadden we zelfs al gezet "[naam baby] wordt geboren". Ons buurvrouw dacht ook dat het een meisje ging zijn. Mijn vader ook. En het is uitgekomen; wij krijgen dus een meisje baby.gif
  • De gynaecologe zag het heel duidelijk en wij hebben ook de twee schaamlipjes goed gezien.
  • Spannend toch altijd he blush.gif Het wordt ineens een pak concreter als je weet of er nu een jongetje of meisje groeit in je buik.
    Ik ben tot nu toe steeds zwanger geweest van jongens en heb dus ook twee knullen rondlopen hier thuis. Kan me dus eigenlijk niet anders voorstellen dan dat er nu weer een jongetje in m'n buik zit content.gif .
    Echter tenminste een echoscopist dacht drie weken geleden te zien dat er dit keer toch heus een meisje in zit... Stiekem houd ik daar dus wel rekening mee, maar ik wacht rustig even de 19 weken echo af over twee weken, dan zullen ze meer zekerheid hebben denk ik. Een meid na twee jongens zou natuurlijk leuk zijn he <3 ben erg benieuwd hoe een meisjes-versie van mij en mijn man eruit ziet bigsmile.gif , maar moet wel eerlijk zijn een echt jongens-gezin met drie zoons lijkt me ook geweldig. Tis me eigenlijk om het even dus, maar wil het wel echt graag weten. Nog even geduld...

En ik vind het knap hoor, het geslacht in een envelop laten steken en het dan op kunnen brengen om niet te spieken goofy.gif Het lijkt me fantastisch om te horen bij de geboorte "het is een jongen!" of "het is een meisje!" maar ik ben vrees ik niet van het geduldige type..

groetjes lotte
  • Voor ons heel raar... Wij hadden allebei het gevoel dat het een jongen zou worden maar... 't is een meisje! We hebben ook besloten niet te zwijgen. De naam is natuurlijk geheim, maar iedereen mag wel al weten dat we een baby.gif verwachten!
  • Wij krijgen een jongetje! we hebben al een meisje.
    Wat is het wennen aan het idee dat het een jongen is!!! Ik moet me nog helemaal oriënteren, andere spullen leren leuk vinden en een naam...... jeetje! Wat moeilijk!

We zitten in de helft, dus hebben nog 20 weken om een naam te vinden! En helemaal jongens-minded te worden. Wat een zoektocht!

Heeft er nog iemand dit (banaal) "probleem"?
  • Hoi,

Hier verwachten we ook een jongen, en hebben al een dochter.
    Een meisjesnaam vinden was geen probleem, maar voor een jongen!!!
    En idd, al die spullen die nu voor een jongen moeten zijn, tis een hele verandering!
    Moest er toch ook even aan wennen hoor, maar heel gelukkig!!!!
  • Eerste was een jongen en was toch even wennen, dat er zo'n piemeltje aan dat babytje hing! goofy.gif
    Nu terug jongen, zat met een meisje én meisjesnamen in mijn hoofd dus zoektocht naar naam is ook nog maar net gestart.
    Bij Storm hadden we de naam ook maar rond 30 weken. We hadden elk een lijst gemaakt, ongeveer 10 namen overgehouden die we beiden mooi vonden en toen gingen we, om te testen, ons babytje een week aanspreken met de eerste naam, de week erna met de volgende naam...
    Maar we waren de eerste naam al gewend na een week én vonden hem mooi dus we zijn nooit verder geraakt bigsmile.gif
  • Wij krijgen een meisje.
    Gisteren pretecho laten maken om het geheim mss te onthullen en ja hoor ze liet zich van haar beste kant zien smile.gif

Wij hebben al een zoontje van bijna 2 dus hopelijk is hij ook blij met zijn zusje he smile.gif

-xxx- baby.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld