3d echo

• straks om 16u een 3d echotje en weten we waarschijnlijk het geslacht
  • Veel plezier wink.gif
  • Bij ons was vandaag ook de derde echo en alles was in orde thumbup.gif

Het lag wel laag tegen mijn blaas aan zei de gyné maar hij heeft niet gezegd dat dit een probleem is dus ik maak me geen zorgen wink.gif
    Het geslacht weten we spijtig genoeg nog niet. Gyné zei dat het te vroeg was (17 weken) maar ons beebje lag ook niet goed.We waren wel teleurgesteld zo gehoopt het geslacht te weten thumbdown.gif . Nuja over 4 weekjes nog een poging. En als we het dan nog niet weten een pretecho bigsmile.gif .
  • Hoezo te vroeg? Bij mij zou de gyn het al kunnen zien op 15 weken, als uns ukje niet dwars zou liggen (compleet in stuit, in mijn bekken, beentjes toe en voetjes ervoor. En dan nog slapen goofy.gif )

3d moet ik nog eens zien of mijn gyn dat doet. Hij heeft dat wel gezegd dat dat mogelijk was rond 24weken, maar ik weet eigenlijk niet of dat dan bij hem is of ik op een ander moet gaan. Anders moet het niet voor mij (denk ik).

Veel plezier lotje bigsmile.gif
  • Pedro: geen idee waarom te vroeg. Maar dat is wat hij zei. Ik vond het ook raar.
    Nuja nog 4 weekjes wachten en hopelijk kunnen we dan zien of het een baby.gif of baby2.gif wordt.
  • en resultaat is dat amber en baby.gif bij krijgt
  • Proficiat bigsmile.gif
    Is Amber daar blij mee? De ouders wel veronderstel ik?

Hoe was de echo? Mooie beelden?
  • wij zijn trots op onze 2toekomstig dochtertje, waren heel mooi foto,s
  • op 7sept doen we ,nog eens 3decho om eens ons meisje extra te zien,begin toch al zwaar te worden
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld