Zwanger met pil???

• Zwanger met pil???

Hoi, ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben moeder van 3 kindjes. Mijn nieuwe vriend en ik zijn 6 maanden samen. Het gaat erg goed tussen ons en we hebben een evenwichtige relatie. Ik neem de pil namelijk mercilon. Ik ben men pil vergeten op het laatste van week 2. We hebben onbeschermde seks gehad die avond en de ochtend erop ook. De dag erna rond middernacht heb ik toch maar terug een pil genomen. De dag erna ben ik gewoon gestopt met men strip maar hebben we onbeschermde seks gehad. Ik heb dan ook 3 dagen later bloedverlies gehad. Kan de kans bestaan dat ik alsnog zwanger ben?. Groetjes
  • Als je echt niet wil zwanger worden en je bent je pil eens vergeten dan haal je toch een Morning after pil om zeker te zijn?
    is dat niet het lot een beetje tarten?
    eisprong vindt ook plaats op dag 14 ongeveer van je cyclus en je cyclus wordt geteld vanaf de eerste dag van je regels dus volgens mij ben je die al gepasseerd dan.
  • Beetje ondoordacht gestopt vrees ik...
    Ik ben zwanger geworden doordat ik de buikgriep had tijdens mijn pilgebruik.
    Dus je kan zeker zwanger worden
  • Ik denk niet dat je zwanger bent, aangezien je een bloeding gehad hebt en je onveilige seks had, toen je de vruchtbare dagen al voorbij was. Maar ik zou in het vervolg, als je een pil vergeet toch de morning after pil gaan halen in de apotheek zoals @Asil zegt. Tenzij je natuurlijk nog een 4 de kindje wil.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld