wie nog een nakomertje?

• wie nog een nakomertje?

Hallo allemaal.
    Zijn er nog mama's die bewust of onbewust nog voor een nakomertje gaan? Ik bedoel bewust gekozen hebben om wat langer tussen of door omstandigheden...
    Of mama's die er aan denken voor nog eentje, maar pas binnen een jaartje ofzo?

Ik ben mama van 3 kindjes van bijna 9, 6,5 en bijna 4. Ik heb altijd gezegd dat ik er 4 wou. Nu kan ik er niet direct aan beginnen, maar ik weet wel redelijk zeker dat ik binnen wat meer dan een jaartje voor een 4de ga.

Wie wil er in die wachttijd wat mee praten?
  • Hoi
    Wij gaan ook voor een nakomertje. Wel al een groter verschil... mijn kids zijn 13 en 11, mijn vriend zijn kids 10 en 7. Lang getwijfeld, maar vroeger wou ik ook altijd nog een kindje. Wij moeten wel nog starten ook.
    Ik ben wel wat nerveus voor de reacties, maar het is ons leven he. tongue.gif
  • In twijfel

Hey,

Hier hebben we bewust gekozen voor 2 kids op korte tijd. Ze zijn momenteel bijna 5,5 en 4 en hebben heel veel aan elkaar. Super om dit te zien maar sinds een jaartje knaagt het toch wel om nog bewust en rustig een zwangerschap te beleven. We zijn verhuisd en hebben verbouwd tijdens de eerste. Mijn zoontje was een jaar ziek dus ook die baby tijd is anders gelopen en nu ze groter zijn heb ik echt zin in een derde. Ik ben veel zelfzekerder als mama, en heb her gevoel dat ik minder geleefd en meer bewust zou leven/genieten.

Mijn partner wil hier gerust in mee volgen. Het enige wat me rationeel tegen houd is mijn leeftijd. Ik word over enkele maanden 37 en het risico om het evenwicht dat we nu hebben en de verkregen vrijheden te verbreken.

Ik praat daarom graag mee.
  • Het

Ikwil ook graag mee praten sinds begin deze maand mijn spiraaltje laten verwijderen en nu zien hoe het verloopt
    Ik heb al 2 kindjes van 11j en 10j in co ouderschap
    Heb altijd nog een kindje gewild dus nu gaan we ervoor ik hoop op een vruchtbaar 2021
    Alleen dat we als corona het toe laat we in september gaan trouwen
    Met mijn 2 andere kindjes was ik telkens direct zwanger en heb nu een beetje bang dat het nu langer gaat duren
    Ivm de leeftijd

Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld