We gaan voor een 4e!

• Proficiat!!!
    En het is er maar eentje?

Hoe voel je je? Niet te zwaar met de andere bengels die rondlopen? Niet te moe?
  • Hoihoi

Ja het is er maar eentje hihi tongue.gif tongue.gif
    Maar wat prschtig weer. Loop hele dagen met een smile op mn face omdst ik die kleine worm nog voor me zie op de echo met het kloppende hartje.
    Ik ben eigenlijk best tevreden met hoe de anderen ermee om gaan. Ben wel enorm moe en slaap als het kan overdag ook wel. En soms ineens heel misselijk maar de andere 70% vd dag heb ik niks te klagen hihi Dat was bij de andere wel anders. daar was ik tot 12 wkn zo ziek sochtends....
    Nu helemaal in love.gif love.gif heart.gif
  • Ooooh geniet er maar van! smile.gif Ik kijk er ook al zo naar uit.

Ik zit op het wachtbankje momenteel. Sommige momenten ben ik er echt zeker van dat het niks wordt en op andere momenten geef ik mezelf toch een kans. Maar ja, wat is de kans om 3 keer op rij van de eerste keer zwanger te worden? Ik schat dat niet zo hoog in. Voor nummer 1 hebben we iets langer nodig gehad (miskraam in ronde 1, dan 1 ronde moeten overslaan, daarna in de derde ronde terug zwanger van onze oudste. Maar de twee dochters waren er in de eerste ronde). Enfin, geduld geduld geduld.
  • Ja je kunt het bijna niet voorspellen. Deze keer zwanger van 2x klussen in die maand. Achteraf d8 ik pas dat het wel eens mn dGen zouden kunnen zijn. En omdat we deze maand eigenlijk wilde overslaan zul je het net zien dat het wel raak is. En ja dat was dus ook zo. hihi

heel veel.suc6 met w88. Ik lan nog steeds niet geloven dat ik dat niet meer ga doen of hoef te doen.
  • Hallo mama's

Eerst en vooral super dat jullie er allemaal voor gaan of alweer zwanger zijn, gefeliciteerd!
    Wij zijn een nieuw samengesteld gezin waarvan mijn man 1 zoon heeft en ik 1 zoon uit een vorige relatie en we een zoontje van twee maanden samen hebben.
    Ik ben zeer gelukkig, maar toch het idee dat er geen kindje meer bijkomt kan ik niet van me afzetten...
    Hoe zien jullie dat, zowel financieel (wij zijn niet rijk, gemiddeld inkomen) en qua ruimte...
    Hebben jullie daar lang over nagedacht, en zag de partner dat direct zitten?
    Ik heb er nog niet over gepraat, maar het spookt wel door mijn hoofd...

Alvast bedankt mama's
    Groetjes
  • @mama4
    Wij hebben een goed inkomen samen en hadden een slaapkamer over. Dus die discussie hoefde wij niet te voeren. Mn man stond niet gelijk te springen voor een 5e maar toen ik hem rustig heb uitgelegd waarom ik het wil en hem faarna ook ruim de tijd heb gegeven om aan het idee te wennen was het verder oke.
    We zijn dan nu ook blijer dan blij:)
  • Bedankt voor de reactie,

Het blijft kriebelen, ik had het niet verwacht...
    Een kamer erbij is hier ook geen probleem. Financieel een beetje aangezien we nog het dak moeten renoveren.
    Ik zie hoe het gaat met ons jongste zoontje en misschien begin ik er dan eens over

Bedankt!
  • Ik heb goed nieuws te melden. Gisteren een positieve test in handen. Ik was een dag overtijd, maar had me er niet aan verwacht want had wel wat krampjes en getrek (nu trouwens nog). Ik wou de test doen om het uit mijn hoofd te zetten. Maar hij was dus positief smile.gif
    Ben zo blij!! En kan niet geloven hoeveel geluk we hebben, weer in de eerste ronde.

Ik heb ook wel wat "werk" gehad om mijn man te overtuigen. We hebben allebei een goed salaris, maar organisatorisch is het wel nu al een uitdaging. We zijn ook aan het bouwen (maar zullen ongeveer in het midden van deze zwangerschap verhuizen). En om van de reacties van onze omgeving nog maar te zwijgen...
  • Joepie Gefeliciteerd!!! Weten jullie andere kids het al?
    Hier ondertussen drukdruk. buikgriep virusnis langs geweest dusv2 dagen heel weinig kunnen eten en drinken.
    de oudste zelfs 1 nacht in hrt ziekenhuis opgenomen ivm uitdroging. Nu gelukkig weer thuis. Ik bleef die nacht bij hem en hij moest elke 10min drinken. doodvermoeiend. Maar nu kan ik weer lekker eten en tijd aftellen naar 1 september! dan hebben we de ongeveer 12 weken echo smile.gif

Merk dat de buik al echt groeit en dit weekend werk ik toevallig met nn leidinggevende en ga ik het toch maar vertellen want het is duidelijk zichtbaar en soms ben ik even te ziek (misselijk) om wat te doen sad.gif
  • Hallo,
    ik ben mama van zes kids, waarvan de oudste 15 jaar wordt en het jongste 2 .
    Wij houden ook van een groot gezin en aangezien we alle twee de veertig naderen
    en dus de biologische klok tikt gaan we nog voor een laatste.
    Ben benieuwd of het nog gaat lukken?
    We zien wel, maar het blijft spannend natuurlijk;
    Groetjes
  • Tjonge wat een spanning weer hier ivm de zwangerschap. Voorgaande zwangerschappen had ik nu al 3 echos gehad en nu nog maar 1. En dat ia natuurlijk hartstikke fijn want sat betekent ook dat het goed gaat maar toch is het spannend. Ik mag vrijdag keertje extra komen om hartje te luisteren en dan volgende week de '12 weken' echo. Daarbij dus uitgebreid zicht op ons kleintje.
    Verder mer jullie alles goed? verloopt jullie zwangerachap voorspoedig?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld