We gaan voor een 4e!

• We gaan voor een 4e!

Hoi Allemaal!

Zoals de titel al aangeeft gaan we hier voor een vierde, super spannend.
    Ik heb altijd gedroomd van een groot gezin.
    Wie gaat er nog voor een 4e?

Groetjes mama4
  • hoi wij gingen voor n 5e en heb gisteren positief getest! 11 maanden geduurd. en dus straks 6 jr verschil tussen de jongste en bijna 9jr met de oudste. smile.gif
  • @Mamavan4jongens : proficiat!!

Mama4, wij gaan ook voor een vierde. Ik denk dat de hele wereld ons zot gaat verklaren - ik vond de reacties bij ons 3de al niet meer positief. Dus ik kom hier graag meepraten voor steun en toeverlaat!
    Heb net mijn ms gekregen en vanaf deze cyclus mogen we ervoor gaan.
    We mochten er de vorige ronde nog niet voor gaan omdat mijn gyn twee keer ms wou afwachten na het koperspiraal eruit te halen, omdat ik de vorige keer dat ik mijn spiraal eruit liet halen direct zwanger was, maar een vroege miskraam gehad heb (en daarna een paar maanden een heel verwarrende cyclus). Dus ja, dat risico wilden we nu niet lopen.
    Spannend!!!

• Mamavanvierjongens, gefeliciteerd! Geweldig nieuws! love.gif
  • Santiaga, leuk dat jij ook voor een vierde gaat! Laat een ander maar kletsen, tis jullie leven en jullie beslissing!
    Heftig een miskraam, begrijp goed dat je dan even extra wacht.
    Ik verwacht mijn nod rond 11-8
    Praat maar lekker mee hier, juist gezellig. Zoek gewoon de mensen op die positief zijn wink.gif
  • Ik ben ook heel benieuwd hoe mensen reageren. bij de laatste zeangerschap vd tweeling was men al zo terughoudend en soms zelfs negatief.... maar ik ga mn genot van n kleintje er niet onder laten lijden. ik vind het weer een super gevoel en lan niet wachten tot de 1e echo! En ja heb ik sytaks 5 kids en is het druk. maar druk is het nu ook. en syraks gaan ze allemaal naar school van 830 tot 15u dus heb ik de hel dag de tijd voor nr 5 smile.gif
    We duimen dat jullie ook snel positief bericht hebben!
  • Mamavanvierjongens, das toch jullie eigenlijk keuze?? thumbup.gif
    Ik snap nooit dat andere zich negatief moeten uitlaten over de keuze van iemand anders. bored.gif
    Leef en laat leven goofy.gif Misschien weer een tweeling tongue.gif

Dat gevoel van die positieve test is geweldig he! Hopelijk is t bij iedereen snel raak.
  • Ik begrijp ook de negatieve reacties niet. Het is precies ook nooit goed. Alleen 2 kinderen hebben, dat is ok, alles wat meer of minder is, "mag" precies niet.

En wat je zegt, @Mamavan4jongens is echt zo: Ik had het druk en vond het heftig met 1 kind. Ik vond het druk met 2 kinderen. En nu vind ik het druk met 3. Maar ik heb wél het gevoel dat ik een betere mama word naargelang ik meer kinderen krijg lol. Relaxter, geduldiger smile.gif Enfin, ja, met momenten wil ik ze nog achter het behang plakken, hoor tongue.gif.
    Mijn ms zijn gisteren goed doorgebroken (dikke dag later dan verwacht - da's ook weer typisch - altijd kan ik mijn klok erop gelijk zetten en nu we eraan willen beginnen is mijn cyclus anders), dus mijn nod is rond de 14de. Spannend!!!
    Toen ik aan mijn man zei dat mijn ms doorgebroken waren, kreeg hij ook een smile op zijn gezicht, zo'n samenzweerderige blik van "yes, deze cyclus mogen we ervoor gaan" love.gif

@Mamavan4jongens wanneer is je echo?
  • Ik heb 5 augustus de echo )... zo spannend!
    Heb ook nooot regelmatige cyvlus gehad dus toeval dat het nu ineens goed was. En nu juist wilde we even eavhten ivm ik 1 september bij een anfere locatie ga werken... maarja so be it. ze doen het er maar mee smile.gif
  • Je zal ook nog wel even tijd hebben om te wennen op de nieuwe locatie, he. Wanneer is je uitgerekende datum ongeveer?
  • rond 21 maart. ben krappe 3 maanden op 1 september ongeveer.
  • Mama's, het is natuurlijk nog niet voor meteen, maar een vraag: welke auto hebben jullie voor 4 of meer kinderen?
    Wij hebben momenteel een break met 5 plaatsen dus als ik zwanger word moeten we sowieso een andere auto (waarschijnlijk tweedehands) kopen.
  • Wij hebben lease Dacia Lodgy. ruimte en grote zitplaatsen 7x. Nu nog 1 jr en dan een nieuwe uitzoeken. Waarschijnlijk de Tesla Model X 7 pers.
    ook gehad:
    Crysler Voyager 7pers. ook fijne auto. relatief wat duurder.
    Opel Zafira 7 pers. kleiner en krappere 7 pers. rijd niet zuinig maar in aanschaf vaak wel goedkoper.
  • Mamavanvierjongens. Wat duurt dat lang he als je wacht op de 1e echo! Maar zo leuk weer.
    Goh ja de auto, das inderdaad soms ff zoeken!
    Ik kom later terug, ff druk
  • Hehe, vandaag ga ik eindelijk naar huis na een werkreis van 2 weken. Ik zal blij zijn mijn kroost terug te zien en dan zijn het bijna mijn groene dagen: spannend!!
  • pfff dat zijn lange weken dan zeg. zou ik niet kunnen.

hier veel bandenpijn en moe. verder eigenlijk nog niks. mn eigen broeken kunnen alleen niet meer dicht. merk dat het snel gaat bij nr 5 smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld