Wanneer "kriebelde" het terug bij jullie?

• Spannend e amoxiclav.
    Dat nuchter blijven is wss de 1ste maanden een goed idee.
    Als je vanaf de 1ste maand al panikeerd of stress hebt, ga je al snel het gevoel hebben eindeloos lang bezig te zijn en dat helpt allemaal niet e.
  • Ja zo is het. Van ons dochtertje waren we dat ook, hoewel ik 1 doosje ovulatietests gekocht had om mijn cyclus te leren kennen. Ik zie wel, ga dit wss wel weer doen. Vond da wel handig smile.gif
  • @Neuzeke Exact wat ik aan het doen ben se smile.gif
  • Spannend @Amoxiclav het zal daar snel zijn het officiële ik smijt de pilstrip in de vuilbak 😍😀
  • @Amoxiclav Bijna bijna happy.gif Ik kijk nu al uit naar een aankondiging in onze juni groep tongue.gif Ik hoop dat het allemaal vlot zal gaan! Hier nog steeds alles dik in orde deze keer. Wacht nog op resultaten genetische test, maar echo zag er al goed uit love.gif
  • @'Mama Emromi*' haha ik kijk echt uit naar dat moment goofy.gif
    @Minie ik ben zo blij voor jullie dat het goed gaat thumbup.gif (ik weet wie je bent denk ik tongue.gif) ons juni groepje is helaas wat uit elkaar gevallen, maar heb wel nog altijd dagelijks contact met enkele. Zijn echt goede vriendinnen geworden bigsmile.gif
  • Heb al een doosje zwangerschapstests in huis gehaald 🤣 we komen dichter en vind het zo spannend. Ergens begint er wel wat stress op te komen. Veel mensen beginnen ook te vragen wanneer onze dochter er een broertje of zusje bij krijgt..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld