Wanneer "kriebelde" het terug bij jullie?

• Hier is de kriebel nog niet weg vrees ik... noch weg, noch geminderd maar manlief blijft nog steeds bij zijn standpunt tongue.gif
    Ergens is het wel niet verkeerd want onze dochter komt nu echt in de "ik zeg nee" fase en soms zou je ze echt wel achter het behang willen plakken! Als je dan pril zwanger bent is dat misschien niet evident…

Maar ik geef toe….. zou heeeeeel graag stoppen met de pil en de natuur zijn gang laten gaan.

Hier nooit de vraag eigenlijk van andere mensen. De eerste hadden ze al niet meer verwacht en aangezien we ondertussen 34 en 35 zijn lijkt het alsof de meesten aannemen dat het bij onze dochter zal blijven goofy.gif
  • Als ze zo richting de 2 gaan, zijn ze ook enorm pittig e.
    Dan zwanger of pas bevallen is gewoon niet simpel.
    Ik vraag mij nog altijd af, hoe ze het deden destijds. 2 op 11maand tijd. Onze jongste word 11 maand, ik mag er niet aan denken dat ik nu al terug zou bevallen .

Ik ben vooraan de 30 dus daarom mss die vragen. Al is mijn man wel een pakje ouder , die zit al op tram 4
  • Terug kriebels

Hallo allemaal bigsmile.gif
    Ik denk dat het toch wel een jaartje geleden moet zijn dat ik nog op dit forum heb gezeten tongue.gif
    Ik denk zelfs niet dat ik al zwanger was!
    Een aantal namen hier komen me nog bekend voor, maar voor de rest..

Ik ben 11juni voor het eerst mama geworden na een lange reis richting zwangerschap van 16 maanden,
    icsi proces opstarten, en dan toch nog net op tijd in verwachting blijken te zijn!
    Ik heb een DROOM van een zwangerschap gehad, en ik heb een DROOM van een baby bigsmile.gif
    Toen Finn (mijn zoontje) 3 weken oud was, zijn de papa en ik getrouwd! bigsmile.gif
    En ja, ik kon alweer in mijn kleed dat ik de zomer ervoor had gekocht tongue.gif

Maar nu is Finn bijna 4 maanden oud, en het kriebelt voor een volgende.
    En eerlijk gezegd zit die kriebel er al een tijdje...
    Ik denk dat Finn 6 weken oud zal geweest zijn, als ik aan een tweede kindje begon te denken tongue.gif
    Ik heb het er intussen al met mijn man over gehad, en hij staat er wel voor open,
    maar wil dat we eerst een huisje vinden, zodat we op z'n minst een feestje kunnen geven als Finn 1 jaar wordt,
    Wat nu niet zou gaan in ons ienie mienie appartementje tongue.gif

Zo, effe afgeschreven, voelt goed bigsmile.gif
  • We zijn al aan het brainstormen wanneer ik mijn pil zal laten vallen. En tis al geen jaar meer wachten smug.gif vind het weer erg spannend hehe
  • @Amoxiclav : Ik vind het mee spannend voor jullie happy.gif
  • Ik stop binnen 9 weken, cant't wait, lijkt nog eeeeeuwen te duren! Eindelijk!
  • Voor ons nog iets langer wachten. Ons plan is om volgende zomer terug te proberen voor een brusje! thumbup.gif
    Ik zit nu al op hete kolen en ik zou nu al willen starten. Maar onze zoon is een huilbaby en we hebben echt wat rust en tijd nodig om te kunnen genieten van ons gezin.

Maar als ik een zwangere vrouw zie of een aankondiging op facebook denk ik stiekem, AH was ik maar al zwanger!

Nog zo'n 9 maandjes wachten dus!
  • Spannend he! Wij ook rond de 2e verjaardag van onze dochter smile.gif
  • Hey @Amoxiclav waar is de tijd dat we samen zwanger waren 😊 wie weet opnieuw samen hè 💗
  • Ja wie weet @'Mama Emro' happy.gif zwanger zijn is al zo lang geleden!
    Zal je bij een volgende zwangerschap meer opgevolgd worden dan? Ale dat veronderstel ik toch voor jou.. hoe gaat het nu met je? sadhug.gif
  • Veel succes gewenst aan de dames die opnieuw zwanger willen worden !

Ik ben 5 maand zwanger van ons 2de, mijn zoontje zal 1.5 jaar zijn als hij grote broer wordt.
    Het valt mij erg op dat een tweede zwangerschap inderdaad enorm snel voorbij vliegt.
    Bij een eerste was ik er elke minuut mee bezig, en nu vliegt er telkens weer een week voorbij met het dagdagelijks leven.
    Maar wel fijn, kan ik ons tweede kindje snel in de armen sluiten.
    Ik geniet er erg van, we hebben een ontzettend lief zoontje en hem tegelijk bezig zien en ondertussen ons 2de voelen is fantastisch.
    Ons eerste slaapt en eet enorm goed, ook heel goedlachs. Dus hopelijk is ons tweede ook zo gemakkelijk, want we zijn wel verwend op dat vlak.
    Willen graag ook een 3de, maar daar ga ik toch iets langer mee wachten ponder.gif
  • Nog enkele maandjes... het begint toch te kriebelen stilletjes aan love.gif
  • Nog 5 maanden wachten. Het mag al snel mei zijn! De laatste tijd weer superveel zwangerschapsaankondigingen gezien en des te meer ik weer een baby wil in huis blush.gif maar wachten duurt nog zo labg drunk.gif nervous.gif
  • Hihi, herkenbaar. Hier kriebelde het al toen ik nog in het ziekenhuis lag met een pasgeboren baby'tje smile.gif. Wilde de kindjes graag snel na elkaar hebben. Het duurde alleen even voor mijn wederhelft mee aan boord was smile.gif. Succes met aftellen.
  • Dankjewel @Lily87 ! We kijken er alvast naar uit happy.gif hopend op een vruchtbaar 2019
  • Hey @Amoxiclav je kent me wel 😉 wanneer starten jullie voor een tweede wondertje? Ik vind het super spannend voor jullie!
    Altijd welkom voor een babbeltje
    Groetjes
  • Hey @'Mama Emromi*' Ja hoor bigsmile.gif in mei stop ik met de pil. Dan word onze dochter bijna 2 en vorige keer had ik bijna 2m nodig om op de plooi te komen zonder pil. Ik hoop dat het weer zo is tongue.gif hoe is het met jou? Mooi bedrag binnen gehaald he voor boven de wolken trouwens!
  • @Amoxiclav dankjewel 😊 we waren ook zeer blij verrast met het totale bedrag. Met de spaarpotjes hadden we tot op het einde totaal geen idee van het eindbedrag en dat maakte het zéér spannend! Ook bedankt voor jullie steun hè 😉
    Mei komt zeer snel dichtbij, nog even! Inderdaad handig om weer wat inzicht te krijgen in je cyclus.
    Hier deze maand overslaan door mijn curettage, maar we blijven hopen op een regenboogje
    Liefs
  • @'Mama Emromi*' ik kijk er enorm naar uit, voor mij mag het snel mei zijn tongue.gif weer die spannende momenten enzo.. ik hoop voor jullie ook o peen regenboogje hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld