Kan mijn kinderwens maar niet opbergen.

• Kan mijn kinderwens maar niet opbergen.

Ik ben mama van 4 gezonde en lieve kindjes. Jongste is inmiddels bijna 7. Ik ben er 33 en mijn man 35j.
    Ik wou altijd groot gezin en ik ben supergelukkig met alles wat ik heb.
    En in mijn hoofd heb ik het echt al goed kunnen afsluiten met heel wat logische redenen en heel wat argumenten om het af te ronden.
    Maar mijn hart e. Echt met iedere cel in mijn lijf wil ik nog zo graag een kindje. En soms komt het zo hard aan dat ik even aan niks anders kan denken. Maar is dit normaal? Ben ik normaal? Waarom kan ik na zoveel geluk dat nu gewoon niet loslaten? Hoe kan ik hier van af komen?
  • En wat dan moest er nog een vijfde kind komen? Waarom zou je het dan wel kunnen afsluiten? Dan blijven verlangen naar een zesde?
  • Het was altijd mijn wens om er 5 te hebben. Dus ja daarmee zou het afgesloten zijn.
  • Ik begrijp je wel...
    Hier besef ik rationeel ook dat het niet slim zou zijn om nog een 3de kindje te krijgen. (om allerlei redenen)
    Maar ook ik heb altijd gezegd ik wil er drie en sommige dagen heb ik het er ook nog echt moeilijk mee.
    Ik kan dus ook niet echt raad geven, ik hoop dat het met de tijd wat slijt.
    Ik sus mezelf ook wel een beetje met 'zeg nooit nooit', dat de deur altijd op een kiertje blijft en wie weet in de toekomst wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld