BAM?

• BAM?

Lieve allemaal,

Ikzelf ben 34 jaar oud en sinds 5 jaar alleenstaande mama van 2 prachtige kindjes.
    Door omstandigheden kwam ik er alleen voor te staan, omstandigheden die volledig buiten mijn wil om waren.
    Wij waren op dat moment bezig voor een derde kindje. Jammer genoeg kende ik tijdens mijn relatie een eerste miskraam, en nadien een vroeggeboorte op 22 weken.
    Door de situatie werd abrupt een einde gemaakt aan mijn droom, zijnde 3 kindjes.
    Wij doen het eigenlijk met ons 3tjes vrij goed en zijn volledig op elkaar aangewezen.
    Ik heb sindsdien wel verschillende dates gehad enz, en ben ook nog wel eens verliefd geweest. Maar het is niet dat ik nog een kindje zou willen met een andere man. Terwijl ik dat hier schrijf denk ik.... R you out of your mind, nog een kindje? Maar ik kan het niet helpen, de laatste tijd denk ik hier heel vaak aan. Ik heb vriendinnen die ook BAM zijn (natuurlijk maar van 1 kindje), en toch...
    Wie was hij om mijn droom af te nemen?
    Ook mijn kinderen keken destijds uit naar de geboorte van hun zusje en vragen nog wel eens mama, wil je nog een kindje? Wij willen graag nog een broertje of zusje. (Ik weet dat dit niet mag meespelen, maar aangezien we altijd samen zijn vind ik het toch belangrijk hoe zij erover denken).
    Mijn kindjes zijn ondertussen bijna 11 en 7 jaar oud.
    Praktisch gezien zou het eigenlijk wel mogelijk zijn. Ik heb een eigen huisje met 3 slaapkamers. 2 van hen zouden dan op termijn een kamer moeten delen.
    Reacties als wees blij, je hebt 2 gezonde kinderen- zou ik kunnen begrijpen. Maar daar gaat het niet over.
    Ik heb ook Pleegzorg overwogen, maar het idee dat ik mijn kindje dan weer zou moeten afgeven, gaat er niet in.
    Wat denken jullie? Ben ik gek geworden? bigsmile.gif
    Zijn hier bewust alleenstaande moeders van 2 of 3 kindjes?

Graag jullie ervaringen aub.

Lieve groetjes,

Live2 x
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld