3de kindje: wel of niet? wel of niet? wel of niet?

• Gaat snel e lilo 😄😃.
    Hier ook 3 boys en daar heel gelukkig mee .
    Eigenlijk past het ook gewoon erg bij mij, jongens mama zijn .
    Ik zit al een tijdje thuis van het werk en aangezien het vakantie is, is het rusten ook hier wat beperkter.
    Door bepaalde problemen ben ik niet gewoon moe maar doodmoe en mijj nachten zijn echt een ramp aan het worden. Deze nacht van 23u30 tot 4u15 geslapen en dat is het. Kvoel mij nog redelijk nu, maar weet dat ik strzks een klopke ga krijgen. Kga een cinemake doen met 1 van de kinderen straks. Lekker rustig 😄😃Aangepast door Neuzeke op 13/08/2017 10:15
  • mag ik me hier ook aan toevoegen? hier ook beslist om voor een derde kindje te gaan, na een tijdje wikken en wegen of we er wel zouden voor gaan.
    Maar nu er helemaal zeker van en we verlangen al tot het zover is. love.gif
  • Leuk 😄😃.
    Hoe oud zijn de 1ste 2 kindjes al.
    Ja dat 3de is toch duidelijk eentje waar heel goed over nagedacht word 😄
  • Heb twee zoontjes van 4 en 7 jaar. Inderdaad bigsmile.gif
  • Oh fijn . Ook al wat oudere kindjes 😄.
  • Hoe oud zijn jou kindjes? Ik heb na m'n tweede kindje beslist om opnieuw te gaan studeren voor 3jaar. Nu afgestudeerd en wens voor derde kindje bleef bestaan, dusja.
  • Hier zijn ze 7 en 8 😄😃.
    Ook al wat oudet maar dit heeft leuke voordelen . Ja gaat zien het is dus echt GEWELDIG om kinderen te hebben die ouder zijn en ook echt beseffen dat er een baby in de buik van mama zit. Ze stellen vragen, willen vanalles weten, snappen dat ze voorzichtig moeten zijn. Echt heel fijn.
    Mijn wens is er al jaren en is nooit echt weg geweest. Bij mijn man was het wat kwakkeler.
  • Hier eigenlijk van tzelfde. Ja idd voordeel dat ze al heel wat zelfstandiger zijn en ook zullen mee kunnen verlangen naar dat kleine wonder. We zullen zien wanneer het zich aankondigt, tis nog maar de eerste ronde.
  • @Lilo
    Wij weten sinds vandaag dat wij ook een derde zoontje krijgen! En ik ben er ook blij mee! Ik heb altijd graag een dochter gehad, maar nu we zeker weten dat nr 3 de laatste is, kan ik het goed plaatsen. We hebben het ook al aan enkele vrienden verteld, en krijgen toch mooie reacties!

Had nooit gedacht dat ik mama van 3 jongens ging zijn, maar zie het zitten smile.gif Nu nog een naam voor onze derde man... Broertjes heten Flor en Briek....
  • @Neuzeke ,

Ik heb mij nooit een jongensmama gevoeld, daarom dat ik ook dacht dat onze derde terug een jongen zou zijn. Mijn man is er heel blij mee. Ik ook. Ook al had ik een groot verlangen voor een dochter, ik ben heel blij dat ik niet teleurgesteld ben dat het terug een jongen is. Nu nog een beetje aan wennen. Wel makkelijk, want ik ga niets in huis moeten halen van kleertjes, heb alles nog liggen bigsmile.gif
  • Ook 3 zoontjes. Grappig.
    Je zal nog vaak horen, oei 3 jongens, nog een 4de proberen ook dan.
    Hoe vaak ik al gezegd heb dat ik een 3de kind wou en geen dochter. Blijkbaar moeilijk te begrijpen voor velen 😄😃.
    Wij kijke hier echt enorm uit naar onze 3de jongen.
    Zo fijn.
    Ik smelt bij het zien van zijn wiegje en zijn parkje.
    Nog eventjes geduld en het kaartje en de doopsuikertjes zijn in orde.
    Tzal er snel zijn.
  • Voor wanneer zijn jullie beiden uitgerekend? Geniet ervan happy.gif
  • Ikzelf midden oktober.
  • ik ben uitgerekend voor eind februari
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld