35 en aan proberen voor nr 4

• Pfff… een man kan in principe blijven gaan blijkbaar goofy.gif
    't is maar de vraag hoelang ze er zelf voor willen blijven gaan denk ik want op een bepaalde leeftijd denk je wel een na over hoe oud je zal zijn als je kindje x of x jaar is denk ik maar zolang hij er zich nog goed bij voelt is alles prima lijkt mij thumbup.gif
  • @HappyJ tjah als je het zo bekijkt... Mijn eerste man was twee jaar ouder of ik en keek niet naar zijn kind, en mijn verre neef is overleden op 39 jaar en liet twee jonge kinderen na. Het is inderdaad hoe je het bekijkt...
  • Ik denk dat je vooral moet kijken naar wat die man zelf wil.
    Mijn man is 42 en die vind het prima met een baby in huis.
    Hij zegt er wel bij, dat het recupereren anders en trager gaat dan destijds.
    In de vriendenkring zitten meer oudere papa's eigenlijk. Als het over kinderen gaat, hoor je die niet echt klagen.
    Er werd vorig jaar wel zo eens gelachen ivm het feit dat we terug in de Pampers gingen zitten en mijn man zei toen zelf, dat het niet den 1ste keer was en dat lijkt mij wel een verschil, 1ste kindje als 40+ o
    f 2de,3de.....

• Ik weet het allemaal niet meer 😢 moest mijn jongste dochtertje niet zijn overleden dan was alles perfect en nu weet ik het echt allemaal niet meer
  • Weet je mama emro.
    Wat jullie meemaken is extreem hard.
    Jullie hebben tijd nodig om dit te verwerken.
    Het verwerkingsproces verloopt in stappen en je kan dit proberen af te blokken, maar sowieso moet je daar door.
    Of je nu 35 en 45 bent of jullie zijn nog een jaartje of 2 ouder, dat gaat binnen jullie gezinnetje het verschil niet meer maken.
    Jullie zijn een dochtertje verloren en pas als jullie zich er klaar voor voelen, kan je de stap zetten.
    Niet te veel kijken naar de leeftijd of het leeftijdsverschil van de kindjes. Dan neem je mss beslissingen waar je niet 100% van overtuigd bent.
    Persoonlijk vind ik twijfels en schrik een heel normale reactie.
    Jammer genoeg hebben wij dit in familie en vriendenkring al enorm vaak gezien en het 1ne koppel kreeg nog 3 kindjes erna, anderen begonnen direct terug maar dit bleek dan eerder een vlucht voor hun verdriet en stelde dan toch wat uit, nog andere werden na een jaar terug zwanger,.... Allemaal andere keuzes en een andere manier van omgaan.
    Heel veel sterkte
  • Hier ook een mama van 34...
    Hopelijk mag het bij ons nog een keertje lukken.
    Mijn drie kinderen zijn uit mijn vorige relatie.
    En ons engeltje van mijn huidige man.
    Hij heeft nog geen kinderen en wij willen dolgraag een kindje samen.
    Jammer genoeg is het verkeerd afgelopen..
    Hopelijk lukt het ons toch nog een keertje en mogen we snel nog een kindje verwachten.

@'Mama Emro' : het is nog zo pril... Geef het tijd om alles te verwerken.
  • Dankjewel dames 💗 💗 duim voor jullie!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld